Gå til innhold

Hjelp. Jordfeil? (E34)


Dagfinn
 Share

Anbefalte innlegg

Det var en gang..., men så plutselig datt alle målene i instrumentpanelet ned på null (bakgrunnslyset er der fortsatt), ca to timer seinere slutta vindusviskerene å virke. Enda mer spesielt er det at når jeg skrur på vindusviskerene, så blinker det i kupè luset i stedet. Har fått høre at det sansynligvis en en jordfeil en vei, men synes selv at d høes litt rart ut. Noen som har hatt samme problemet? Har noen ett godt forslag på hvor feilen kan ligge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant? Nesten på grensa til det morsomme :D Kansje jeg skal prøve å åpne dørene mens jeg kjører for og se om vindusviskerene går på da.

NEI, det er overhodet ikke mosomt å ikke ha vindusviskere når staten salter veiene. Noen som har forslag? Åpen for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo begynne med å sjekke sikkringene. Sjekk batteri også, hvis du har et amperemeter tilgjengelig så setter du det i mellom pluss-polen og pluss ledningen, hvis du har en veldig høy strøm dær (over 1-1,5A) så har du muligens en jordfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at det kun er en sikring som er gåen, Filur. Men jeg får vil ta en grundig gjennomgang av alt.

He he, takk for medlemmsskapet i klubben din, Haakon. Det er ikke første gang jeg har trøbbel med elektronikken på E34'en. Er dette ett vanlig problem blandt E34'er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet egentlig ikke. første bmw for meg,men fått inntrykk av at det har vært litt småfeil.

har kvittor fra de forige eierne som har bytta sentrallåsmotorer,ledninger,vindusviskermotorer og litt annet på bilen. bytta ledninger i bakluka nå nettop da de ikke kunne skjøtes på enda en gang.

håper det snart er bytta rundt hele bilen så allt det dårlige fra fabrikken er retta opp i.

har bekjente med 124mb`er som har rulla 3-4ganger så langt og er fortsatt i topp stand med tanke på det elektriske. rusten ser ut til å være dems nemesis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er E34'en heilt frisk. Det høres kansje rart ut, men det var bare ein sikring som var gåen. :D Men det er jo fortsatt litt rart at cupè lyset gikk på når jeg satt på vindusviskerene, bare på grunn av ein gåen 15A's sikring. Men lykkerusen jeg har nå, gjør at jeg ikke vil plage hodet mitt meir med det. Har noen der ute ett godt svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...