///MoePower Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Hvor gammel/hvor lenge før man fyller 18 kan man kjøre opp til billappen? 17? Vil gjerne begynne tidlig jeg! Sånn at lappen er i boks på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Kan begynne å lærekjøre når en er 16 og har gjennomført trafikalt grunnkurs. Eit kurs alle som er født før 1.juli 1987 må gjennomføre. Sjølve oppkøyringa kan ein ikkje ta før ein er fyllt 18! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Man kan vel i teori begynne når man vil. Men selv begynte jeg sånn cirka et lite halv år før. Bare å gå ned å snakke med kjøre skole og si du vil kjøre opp på dagen gå så tidlig som mulig, så slipper du å vente pga kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg får gjøre det ja Takk for svar! Traffikalt grunnkurs har jeg tatt fra før! så det er ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Kan begynne å lærekjøre når en er 16 og har gjennomført trafikalt grunnkurs. Eit kurs alle som er født før 1.juli 1987 må gjennomføre.Sjølve oppkøyringa kan ein ikkje ta før ein er fyllt 18! Etter 1.juli kanskje? Eg slapp unna med ei veke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Mas på kjørelæreren slik at han bestiller oppkjøring så fort som mulig.. Så får du gjerne lappen på dagen, akkurat som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Kan begynne å lærekjøre når en er 16 og har gjennomført trafikalt grunnkurs. Eit kurs alle som er født før 1.juli 1987 må gjennomføre.Sjølve oppkøyringa kan ein ikkje ta før ein er fyllt 18! Etter 1.juli kanskje? Eg slapp unna med ei veke ETTER er riktig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Du kan ikke bestille oppkjøring før du har bestått teorien.. Samt at man må søke for å få lappen, og den er bare gyldig i 6 mnd.. Man kan ikke ta teorien eller oppkjøring uten gyldig søknad (i teorien hvertfall), min var utgått med 4 mnd når jeg tok teorien og nesten 6 mnd når jeg tok oppkjøring 24 feb... Heldigvis spurte de ikke etter den:D Lykke til;) Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå