Filur Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Noen som kjenner til denne bilen? Lurer på om jeg skal slå til på denne. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=732698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Er naboen sin, eller iallefall sønnen til nermeste nabo. Vet ikke stort om selve bilen, men han vasker og holder den fin jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Nydelig bil Kunne ha sorte sportsskinseter og sort interiør hehe men fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Fin bil, men einig med Kenneth at det burde vært svart skinninteriør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Da har jeg fått gjennomført en kontroll av bilen på et verksted og vil ikke anbefale noen å kjøpe denne. Bilen virker litt unormalt slitt innvendig, feil på Airbag-elektronikk, Bilen har vært skadet bak, dette kunne man lett se på dårlig tilpasset bakluke. samt noe begynnende rust. Motor styring har noen "dødpunkt" og MYE kondens i motorolje. (Var bare vaniljekrem i toppdeksel......) Ikke for å henge ut noen her men dette er ting eier bør opplyse om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Dette viser jo at det fort kan lønne seg å ta en test før man kjøper. Er ute etter samme typen bil selv, og jeg kommer nok til å la et verksted gå over før jeg slår til. Lykke til videre i jakten Filur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 hvor ble testen utført ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Hva med denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=998076 Har sett litt på den selv. samme utstyr, samme farge. samme motor. Men en helt annen km-stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 hvor ble testen utført ? Fikk en slektning i stjørdal til å ta den inn på sitt verksted, han driver bruktbil handel og vet hva han skal se etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Hva med denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=998076Har sett litt på den selv. samme utstyr, samme farge. samme motor. Men en helt annen km-stand. Ser ike ut som det er steptronic på den.. bare automat ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Hva med denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=998076Har sett litt på den selv. samme utstyr, samme farge. samme motor. Men en helt annen km-stand. Ser ike ut som det er steptronic på den.. bare automat ? Steptronic kom først på `97-modellen......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Er nok dårlig med step-tronic på den jeg fant ja. Men hvis km-stand stemmer og den er i bra stand så må det uansett være et greit kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Er nok dårlig med step-tronic på den jeg fant ja. Men hvis km-stand stemmer og den er i bra stand så må det uansett være et greit kjøp? Beste er å kjøpe "originalbiler" slik som den siste du viste, ville ikke følt meg komfortabel hvis noen andre hadde skrudd og ordnet "for mye" på den. Stusset bare litt på en ting på den siste, hvite bakblinkers og gule foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Fin bil! Kanskje litt lav frontfanger. Hvilke felger er det der? Artec MS? Veldig fine, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå