Gå til innhold

Erfaring med TrimChip !!

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt Chip hos Trimchip.no og lurte på om det er noen andre som har erfaring me dem.

De som har e30 325i bør ta en titt. 490,- +mva for en chip som gir 16hk. Det er BILLIG.

Men lurte på om noen har prøvd trimchip før ??? Er det seriøst ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de sier du får 138kw lover de jo 16hk uansett om det er du som har gjort utregningen eller ikke.

En kompis av meg hadde chip, og det eneste vi merket var a bilen gikk lengre på hvert gir. Bortkasta penger synes nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele med chip er nok bortkastet penger (med mindre turtallssperren er en vesentlig del av livet ditt), med mindre man har en motor som allerede yter 250-300HK. Da vil det utgjøre noen flere HK ved å sette inn en chip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan si det jeg synest etter jag har montert chipen. Eneste probleme er at jeg har ikke kjørt bilen på ca: 4 - 5 månd. Så jeg husker ikke heilt ossen drag det var i bilen. Får i vinter har jeg gjort endel endringer i motoren som: Ny Trimkam, Porta frestopp, plana. o.s.v grenrør, ALLT i toppen er nytt. + chip.

Bortkasta penger synes nå jeg

490,- + mva. Er jo ikke Akuratt MYE penger. 1 lørdags kveld på byen koster jo mer !!

Full tank på bilen din koster mer !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...