BMW_Racing Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har bestilt Chip hos Trimchip.no og lurte på om det er noen andre som har erfaring me dem. De som har e30 325i bør ta en titt. 490,- +mva for en chip som gir 16hk. Det er BILLIG. Men lurte på om noen har prøvd trimchip før ??? Er det seriøst ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 ikke så veldig seriøst om de lover 16 hk spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 de lover ikke 16hk. Men ut i fra mitt regne stykke så skulle de bli 16. Får : 125 kW / 171 hk. -----> 138 kW / 187 hk = 16hk Se selv. www.trimchip.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Siden er vel nede... Mangler ihvertfall en del, og har gått i *default*-modus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 www.trimchip.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 har chip jeg..merket ikke noe forskjell annet enn turtallsperra aldri kommer vet ikke hvor mye dem har flytta turtallsperra til..men jeg har ivertfall aldri nådd den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg mente www.trimchip.com Min feil. Jeg sa de skulle sette sperra på 7000. så da regner jeg me at sperra blir på 7. han mente nå jeg ville merke chipen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 heh..Merke chippen mener alle som lager chip. Selv om man har en 316 Det loves jo... 15hk elns mer ytelse på min 318 med chip der... Riiiiight.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 hvis de sier du får 138kw lover de jo 16hk uansett om det er du som har gjort utregningen eller ikke. En kompis av meg hadde chip, og det eneste vi merket var a bilen gikk lengre på hvert gir. Bortkasta penger synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Det hele med chip er nok bortkastet penger (med mindre turtallssperren er en vesentlig del av livet ditt), med mindre man har en motor som allerede yter 250-300HK. Da vil det utgjøre noen flere HK ved å sette inn en chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Siden det er en del negative til chip her, ville det hvert fint md din komentar. Når du har fått prøvd den litt. Jeg hadde en E 30 325 med chip, gikk som F... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 på dielsel biler er jo chip nesten et must..utrolig hva forsjell det utgjør.. da tenker jeg seff på turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Ja jeg kan si det jeg synest etter jag har montert chipen. Eneste probleme er at jeg har ikke kjørt bilen på ca: 4 - 5 månd. Så jeg husker ikke heilt ossen drag det var i bilen. Får i vinter har jeg gjort endel endringer i motoren som: Ny Trimkam, Porta frestopp, plana. o.s.v grenrør, ALLT i toppen er nytt. + chip. Bortkasta penger synes nå jeg 490,- + mva. Er jo ikke Akuratt MYE penger. 1 lørdags kveld på byen koster jo mer !! Full tank på bilen din koster mer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 om du har gjort så mye med bilen kan det nok hende en chip hjelper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Det står at 324TD E30 har 4 sylindret motor på siden deres.. Dette er vel ikke riktig? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå