Schnellfahren Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 En kompis kunne visstnok skaffe meg rabatt på Hellanor, så da lurte jeg på om de har noen fine angeleyes-lykter? Noen her som har? bilder? Pris? Prøvde å søke i produktkatalogen på nettet, men den funket heller dårlig syntes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 www.gsbildeler.no har Hella angeleyes. Har det sjølv på bilen min, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 bruk søkefunksjonen her... så vi du finne mange tråder om angel-eyes til e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Koster (samme pris) 4987,50 (eks frakt) for lyktene @ gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ok, takker for svar Ringene så litt små ut i Hella lyktene syntes jeg... Skal høre litt med kompissen min så får vi se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 Jepp. Det jeg minnes fra angel eyes-diskusjoner her på forumet også. Det at ringene der er mindre enn f.eks. de som er i FK sine lykter, eller ettermonterte ringer fra Ebay. Men men.. Dette går på hva man liker, og slikt. Tror nok også at kanskje Hella er litt mer kvalitet. Evt bedre lys. Hvorfor ikke kjøpe et slikt kit med Xenon? hehe. ca 11 000 hos GSbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hvorfor ikke kjøpe et slikt kit med Xenon? hehe. ca 11 000 hos GSbildeler He he, det får da være grenser på hva man putter på en tilårskommen 318i Hadde vært moro, men er nok litt for mye penger til at de skal gå opp i....øøh...lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 1, 2006 Share Skrevet Mars 1, 2006 hahaha opp i lys.. Tingen med de lyktene fra Helle med xenon, er at de har automatisk justérbare lys. Da rettet mot biler som skal ettermontere xenon og ikke har denne funksjonen (som er én av to krav til å bruke ettermontert xenon). Det andre kravet er lyktespylere. Pluss.. det at Hella er dyrt generelt Husk å kjøpe evt blinklys som "passer" da. Dvs.. "standard" hvite blinklys syntes jeg ikke helt passer til de Hella-lyktene --> Ville heller valgt noen av disse: (min mening ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå