Gå til innhold

Hvor kan jeg finne disse blinklysene


kripower
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt nye In.Pro lykter med mørkt glass, ønsker derfor å bytte blinklysene slik at det blir likt.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i blinklysene på bildet ? eller er det noen som har noen forslag til andre blinklys som er pene.

42453yh7om.th.jpg

43744bh1ha.th.jpg

Kristoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv www.maxam-tuning.com

eller koed.dk

autoshineshop.no

kan jo ikke være så innvikkla å finne ett par blinklys eller?? hmm.

oki så du har ikke fått den enda? jaja jeg håper værtfall du blir fornøyd med den. kan låve at det blir tøft når du har fått bort de små ugjevnhetene å lakket den ordentli.. var værtfall grimt på min bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm fant ikke dem på Gs jeg. Ser dem har en lykt der som ligner, men den er klarere i glasset, er ute etter mørke lykter. De har også noen som kalles Blinklyssett E-36 coupe krystall sort, denne ligner veldig på de jeg har på bilde nr 1. men det er noe som ikke er likt på pærene, ser ut som en reflektor eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg vet ikke helt med deg... men:

Hvis jeg klikker på det dette produktet her sitt bilde (fra gsbildeler, selvsagt),

14vi2.jpg

så får jeg opp dette:

42450kj.jpg

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/4245.jpg

Det likner veldig på dette bildet som du oppgav:

42453yh7om.th.jpg

-----------

Samme med det andre også, selvsagt:

25qr1.jpg

Jeg prøver ikke være slem på noen måte, men tror du ikke heeelt fant det du lette etter. Gå under ekstrautstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..det var merkelig, når jeg taster inn reg nr mitt, så kommer ikke delen opp. men går jeg utenom det så finner jeg den. Tusen takk for hjelpen ChrZZ. Men du...det står blinklysett sedan. Jeg har jo coupe, men det skal vel passe lell det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at de har de lyktene der til coupe/cab.

tingen er at, hvis du kjøper noe som er beregnet til sedan og bruker på din, så vil dette gå, men det vil *potensiellt* bli en liten klippe bakerst mellom foringen og karosseriet.

Coupe/cab strekker seg nemlig bitte bitte litt lengre her karosserimessig enn sedan.

Det er ihvertfall slik jeg har forstått det. Jeg har ikke coupe/cab, så jeg har ikke direkte erfaring, kun det jeg har fått med meg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg skjønner. Men jeg skal ringe å høre med dem på GS jeg. Kanskje de kan skaffe. Men tusen takk for hjelpen. Kjempe fint at du orka å legge inn bilder osv :) Gleder meg til kl blir 0800 så jeg får ringt dem på gs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...