kripower Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Har kjøpt nye In.Pro lykter med mørkt glass, ønsker derfor å bytte blinklysene slik at det blir likt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i blinklysene på bildet ? eller er det noen som har noen forslag til andre blinklys som er pene. Kristoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Heisann du de lyktene der får du vel tak i flere plasser vil jeg tro. har du skjekket ut www.maxam-tuning.com www.koed.dk http://norway.schmiedmann.com/index2.htm Håper forresten at du ble fornøy med leppa du kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Har sjekket med Schmiedmann, fant ingen der. Har forresten ikke sett leppa enda. har bare fått en tlf om at han har kjøpt den. Så jeg håper han kommer med den snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 prøv www.maxam-tuning.com eller koed.dk autoshineshop.no kan jo ikke være så innvikkla å finne ett par blinklys eller?? hmm. oki så du har ikke fått den enda? jaja jeg håper værtfall du blir fornøyd med den. kan låve at det blir tøft når du har fått bort de små ugjevnhetene å lakket den ordentli.. var værtfall grimt på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Fant på Koed...takk for tipset! hadde helt glemt å sjekke på koed Gleder meg til sommeren, er vel ikke noe vits i å sette på leppa før da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 næi ikke ettersom all den snøen dere har fått der nede i det siste hehe.. glede mæ å til sommeren da får jeg på E46 M3 fronten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 GSbildeler selger begge de to. Jeg fant senest alle de der idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hmm fant ikke dem på Gs jeg. Ser dem har en lykt der som ligner, men den er klarere i glasset, er ute etter mørke lykter. De har også noen som kalles Blinklyssett E-36 coupe krystall sort, denne ligner veldig på de jeg har på bilde nr 1. men det er noe som ikke er likt på pærene, ser ut som en reflektor eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Hmmm... jeg vet ikke helt med deg... men: Hvis jeg klikker på det dette produktet her sitt bilde (fra gsbildeler, selvsagt), så får jeg opp dette: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/4245.jpg Det likner veldig på dette bildet som du oppgav: ----------- Samme med det andre også, selvsagt: Jeg prøver ikke være slem på noen måte, men tror du ikke heeelt fant det du lette etter. Gå under ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hmm..det var merkelig, når jeg taster inn reg nr mitt, så kommer ikke delen opp. men går jeg utenom det så finner jeg den. Tusen takk for hjelpen ChrZZ. Men du...det står blinklysett sedan. Jeg har jo coupe, men det skal vel passe lell det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Ser ikke ut til at de har de lyktene der til coupe/cab. tingen er at, hvis du kjøper noe som er beregnet til sedan og bruker på din, så vil dette gå, men det vil *potensiellt* bli en liten klippe bakerst mellom foringen og karosseriet. Coupe/cab strekker seg nemlig bitte bitte litt lengre her karosserimessig enn sedan. Det er ihvertfall slik jeg har forstått det. Jeg har ikke coupe/cab, så jeg har ikke direkte erfaring, kun det jeg har fått med meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 OK, jeg skjønner. Men jeg skal ringe å høre med dem på GS jeg. Kanskje de kan skaffe. Men tusen takk for hjelpen. Kjempe fint at du orka å legge inn bilder osv Gleder meg til kl blir 0800 så jeg får ringt dem på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå