Custom Edition Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 har en kompis som skal ha seg E46 og fant tilfeldigvis denne i går: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 157&page=2 er det noen i distriktet der som kjenner til de som selger den? Fikk ikke kontakt da jeg prøvde og ringe. å er det noen som raser forbi der en dag,stikk innom å se på bilen da var ikke akkurat overflod av bilder i annonsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg kan sykle ned etterpå! så kan jeg ta en titt på den! Tror de kan hva de gjør, så ganske ordentlig ut sist gang jeg sykla forbi der! Ser jeg bilen, kan jeg ta noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Denne bilen jeg fikk PM om av en her inne allerede rundt midnatt, altså før du la inn dette innlegget, hvor han lurer på om vi kanskje bør legge ut litt info om enda et svindelforsøk... Han og kompisen er nemlig sikre på at det er bilen den samme kompisen solgte for 3-4 måneder siden med 178.000km på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318tds Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 selger pastar at km stemmer helt bra og ble sint da jeg konfonterte han men fakta, han har ringt meg 10 ganger na for a kjefte...... Idiot..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 hadde bange anelser ja.. skal sende fyren en mail og konfrontere om km.stand tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Men, er det ikke sånn at det kommer en prikk bak eller noe vis man har tukla med den da? Kan jo få sjekka opp det! bor jo bare en 30min sykkel tur unna.. Og JEG har godt av å røre på meg.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 hehe..ja for all del sjekk det opp så vi har noe å slå i bordet med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Hehe, skal se hva jeg får til, er litt trøblete å komme fram her nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 selger pastar at km stemmer helt bra og ble sint da jeg konfonterte han men fakta, han har ringt meg 10 ganger na for a kjefte...... Idiot..... Hehe. Så bra.. Men kan vel ha vært eieren mellom deg og Moss Autosalg som har gjort det, eller solgte du den direkte til de? Men, er det ikke sånn at det kommer en prikk bak eller noe vis man har tukla med den da?Kan jo få sjekka opp det! bor jo bare en 30min sykkel tur unna.. Og JEG har godt av å røre på meg.. Hehe.. Hvis du ser på overskriften i første innlegget til 318tds, så ser du at HAN eide bilen for 4 måneder siden, da med 178.000km på telleren, så her er det nok samme f... om det er en prikk der eller ikke, kmstanden er nok justert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg kan sykle ned etterpå! så kan jeg ta en titt på den! Tror de kan hva de gjør, så ganske ordentlig ut sist gang jeg sykla forbi der!Ser jeg bilen, kan jeg ta noen bilder.. SYKLE..i det været? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå