tpj Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 lurer på om jeg kan fylle 5w-40 på m50 motoren min,eller begynner den å kakle da? dette er helsyntetisk olje fra fina. har aldri prøvd denne oljen før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 5w-40 helsyntetisk høres fint ut. Har du litt tikking kan du supplere med tykkere 10w-40 halvsynetisk olje siden oljen da ikke vil renne like fort ut av de slitte ventilløfterne når bilen er kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpj Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 nå fant jeg noe 10-40 halvsyntetisk på felleskjøpet ca 350 fo 10liter! stod api-ci4 på den. hva betyr egentlig det? duger denne oljen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Du bør gå etter olje med kvalitetsstempling API-GL4 eller 5. Api merkingen er bare et kvalitetsstempel som sier noe om miljøet oljen "trives" i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå