SteffenM2 Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Kort-styring på gate reg. biler? Og i så fall.. Vet noen om man får det til 02? Regner med at det er snekka man må bytte? Og, "dogshift" kasse.. EDIT: Og, får man tak i kort styring til 02? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Hvorfor si du har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Kjenner folk som har fått godkjent kort styring. Men styringsenheten må ha TUV godkjennelse eller være orginaldel (på en BMW f.eks). Jeg vet med meg selv at E36 3.0L styringen er ganske kort, 2,7 runder. Visstnok ikke altfor komplisert å få innstallert i en E30. Men uansett så vil disse tingene komme som en helhetsvurdering på det du skal godkjenne. Mye lettere å spørre på BT, isteden for å få (oss) synsere til å avgjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Men uansett hvorfor prøve å "godkjenne" en slik filleting? Jeg vet en egentlig skal godkjenne både ratt pedaler og girkule hvis dette blir byttet,men hvem bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Hvis han krasjer og noen dævver, så finner dem ut at det var noe som kan spores til styringa på bilen hans som gjorde at det skjedde, så begynner nok fort eier å bry seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvis han krasjer og noen dævver, så finner dem ut at det var noe som kan spores til styringa på bilen hans som gjorde at det skjedde, så begynner nok fort eier å bry seg Nemlig. Jeg har liksom lyst til å få det meste godkjent på den bilen her.. men vi får se når jeg kommer så langt.. Fikk litt lyst på E30, eller faktisk en mustang.. Men jeg tror jeg holder meg til 02'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 da er det bare og ringe bilsakskyndig og høre da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 da er det bare og ringe bilsakskyndig og høre da vel Hvor fornuftig tror du det hadde vært, at en 13år gammal gutt hadde ringt å spurt om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvis han krasjer og noen dævver, så finner dem ut at det var noe som kan spores til styringa på bilen hans som gjorde at det skjedde, så begynner nok fort eier å bry seg Nemlig... Og sannsynligheten for at han både skal kræsje, drepe noen og bli tatt for at kortstyring var årsaken til dette er hvor stor??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 ser heller ikke meningen med å godkjenne det. har selv en kort styring liggende som venter på montering, og jeg kommer ikke til å prøve å få den godkjent. tviler sterkt på at det evt skal oppdages hvis en skulle komme utfor en ulykke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvis han krasjer og noen dævver, så finner dem ut at det var noe som kan spores til styringa på bilen hans som gjorde at det skjedde, så begynner nok fort eier å bry seg Nemlig... Og sannsynligheten for at han både skal kræsje, drepe noen og bli tatt for at kortstyring var årsaken til dette er hvor stor??? Tja, det er en annen sak.. Men jeg prøver å finne noen løp som det går an å kjøre bilen med når man er 15! Vis ikke det bare er sånne locost biler, og crysler neon eller hva det er da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 ser heller ikke meningen med å godkjenne det. har selv en kort styring liggende som venter på montering, og jeg kommer ikke til å prøve å få den godkjent. tviler sterkt på at det evt skal oppdages hvis en skulle komme utfor en ulykke.. Så det er liksom ikke noe vits i det hele tatt? Da gjenstår det vel bare, å prøve å finne kort styring da.. Tror dere man kan bruke fra e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg vet med meg selv at E36 3.0L styringen er ganske kort, 2,7 runder. Mye lettere å spørre på BT, isteden for å få (oss) synsere til å avgjøre.. Ehh Er det ikke akkurat samme styring på alle E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Så det er liksom ikke noe vits i det hele tatt? Da gjenstår det vel bare, å prøve å finne kort styring da.. Tror dere man kan bruke fra e30? 02 har jeg ikke så greie på, men hvis det passer, så kjøpte jeg min styring hos: http://www.zionsvilleautosport.com/stor ... y_Code=CKS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Går vel ann å stikke opp på en skrot å dra ut noe styring fra en E30 å se om det passer.. HVor mye ga du for alt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå