Stian333 Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Hva kan man gjøre med dette problemet? Hvor kan man smøre? Evt smøre med?
TOREBMW Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 har samme knirkingen jeg også..skal sjekke dette i helga kan gi deg beskjed om jeg finner det ut
Mack10 Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Svar på denne posten da.. Er visst flere som lurer på det.. Kan ikke være servooljen som må byttes?? For meg høres det ut som det ligger rett bak rattet.. Men ekke sikker..
Stian333 Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 Høres ut som at det er rett bak rattet på min.(inne i kupen)
oddis Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Samme problem jeg også. Føles nesten som jern og plast skrapes sammen.
ChrZZ Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 Les mer her: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=245961
Nino Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 en kompis hadde samme problemet i sin bil. det viste seg att han hadde strammet rattet for mye etter att han hadde det av pga noe instalasjon av ett ell anna... bare så det er sagt... hmm.. lykke til. håper noen finner ut av det
Stian333 Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Skrevet Mars 2, 2006 Les mer her:http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=245961 Skjønner ikke helt+ at det er jævla mye å lese på Engelsk... Men tror ikke der er det som er problemet. Tror liksom det er bare noe like bak rattet. Er liksom bare sånn når det er kaldt.....
ChrZZ Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 heh. Engelsk ja... Det ukjente språket som hører til lengst nederst i en krok på Internet Tror nok at hvis du enten følger den, eller får en kamerat til å hjelpe deg med det, så vil du nok finne problemet. På siden der, så er det tre ting som kan gjøre at det piper: 1. Bearing at bottom of steering spindle 2. Bearing at top of steering spindle 3. Steering wheel slip ring 1 er billigst, og 3 er dyrest/vanskelig.
Riefarn Skrevet Mars 2, 2006 Skrevet Mars 2, 2006 samme med min... hender hver vinter virker det som... er bak rattet et sted ihvertfall
Stian333 Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Hadde det samme problemet på Preluden, men det forsvant når det ble varm i kupen.
ChrZZ Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Problemet forsvinner når jeg spiller musikk Rart der der
TOREBMW Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 lyden forsvinner hos meg når det blir varmt og når jeg spiller musikk
voodex Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 jepp stemmer at det blir borte når det er varmt.. har akkorat samme problem selv men har hørt det det er de plastdekslene som ligger å skraper mot hverandre. prøv når dere høre den lyden å press litt på de forskjellige dekslene å se åm det blir bedre. har å hørt det at de er tørre de dekslene at de må smørres med litt silikon. har ikke kommet meg til å prøv dette enda. men er verdt ett forsøk vertfall
bimmerdude Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Hadde samme problemet på forrige bilen. e30 85 mod... Der var det plastikkdelene som gnisset mot baksiden av rattet. Gadd aldri fikse det men er sikkert ikke verre enn å smøre det inn med noe fett eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå