voodex Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 etter at jeg byttet baklyktene min så har elektronikken bynt å leve sitt eget liv.. alt funket fint til å bynne med. men tankmåleren funker ikke. nå står tankmåleren å hopper opp å ned fra topp til bunn. bilen vil ikke starte å bremselysene vil ikke funke lengre?? dette er en e36 compact. noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissa Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Er det lexus lamper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 nei der er E39 facelift lykter. hvite og røde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Som nevnt tidligere er jeg ingen E36 ekspert, men synes å huske at det er 2 typer baklykter på E36 (sedan). Vet ikke om dette gjelder Compact. Var noe forskjell der mener jeg på, for jeg tror naboen kluret med noe da han hev i E39 facelift lyktene sine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 sjekk at ledingene på pluggen stemmer med ledningene på lykten... at pluss minus og sånt er riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå