haddis Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Vet ikke om denne er blitt postet før. http://www.ezprezzo.com/videoclips/15min_car_chase.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 maaaaange ganger før faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Den der har jeg faktisk ikke sett før! men en ting er sikkert! Og det er at det er nokså rå kjøring med i bildet! *Mitt forbilde* (NOT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Hmm... er dette arrangert? all denne filminga? De står jo på siden + helikopter osv? I såfall litt rart at de har fått tak i politiets video hvis det er virkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Hmm, virket litt arrangert ja... Tviler litt på at Politiet har tillatelse til å gå opp på bakhjulet under en høyhastighetsjakt, virker litt rart spør du meg. Og sykkelen så ikke ut som den var noe politisykkel heller, bare en sprekkrakett med nødblinkers på og lyd lagt på etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Vist mange ganger før.. Det er arrangert filming ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Den har vært oppe endel ganger før ja, men det fortjener den. Utrolig god kjøring både fra han på sykkeln å han i bilen. Her snakker vi kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Fra Ghostrider undercover....arrangert filming alt sammen...kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå