Gå til innhold

bmw 525/m5


horse
 Share

Anbefalte innlegg

jeg hadde satt stor pris på om enkelte her på forumet kunne tatt seg bryet med å konvertere til BOKMÅL når de skriver sine innlegg!!!

For meg ser det ut som en blanding av fjortiss-SMS og gresk, når enkelte her breier ut på dialekta si ;)

No offence! :D

Hadde bare vært litt artig å kunne forstå noen av innleggene uten å måtte sitte flere minutter før jeg forstår en enkelt setning! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg hadde satt stor pris på om enkelte her på forumet kunne tatt seg bryet med å konvertere til BOKMÅL når de skriver sine innlegg!!!

For meg ser det ut som en blanding av fjortiss-SMS og gresk, når enkelte her breier ut på dialekta si ;)

No offence! :D

Hadde bare vært litt artig å kunne forstå noen av innleggene uten å måtte sitte flere minutter før jeg forstår en enkelt setning! ;)

Hvis De ikke greier å tyde språket i denne tråden så kan De vel la være å lese den da.Når dette er sagt så kan De vel la være å kommentere disse få innleggene som er lagt inn i denne tråden??? Vi er ikke alle fra Østlandet vet De... Nynorsk er også eit skrifts-språk i Noreg på lik linje med bokmål, so er det sagt òg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere sjekker "Regler Og Tips" for forumet så finner dere en anbefaling om bruk av bokmål/nynorsk når man skriver innlegg! Det var dialekt og sms-lignende-forkortelser jeg hintet til i mitt forrige innlegg, og som jeg ikke er så veldig glad i ;)

Jeg har ikke noe imot at folk skriver nynorsk, og siden jeg ikke verken skriver eller prater nynorsk selv, så kan det være litt vanskelig å skille mellom nynorsk og dialekter i blant.

Men det er først og fremst de fjortiss-sms-forkortelsene jeg ikke liker ;)

Det andre er at man kommer mye lenger, og blir tatt mye mer seriøst med en ryddig og ordentlig skrivestil :D

Adminedit (bmwE9): På oppfordring har jeg slettet et par-tre av de siste innleggene i denne tråden i alle den tid de knapt var relevante for selve salgsannonsen. Denne tråden er noe rot og den har også utviklet seg til en språkdiskusjon... noe som normalt ikke er en kilde til en konstruktiv dialog i Norge. Jeg har ikke slettet innleggene fra Skillbill... tiltross for at de handler om språk... fordi jeg mener at han på en god måte forklarer hva som er godt nettikette når det gjelder hva slags språk man bør bruke på forumet. Vi aksepterer selvfølgelig bokmål, nynorsk og andre dialekter hvis de er forståelige for oss andre. Vi aksepterer imidlertid ikke SMS-forkortelser og andre språklige varianter som ikke er alment kjent og forståelig for folk flest.

I tillegg har jeg stengt tråden fordi jeg er usikker på hva som egentlig evt. er til salgs. Kan den/de som enten er trådforfatteren eller kjenner trådforfatteren sende meg en PM hvis min beslutning om å stenge tråden er uakseptabel... så kan vi evt. drøfte hva vi skal gjøre. Alternativt oppfordrer jeg deg/dere til å skrive en ny salgsannonse som forhåpentlig blir mer konstruktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...