sindre Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Har klart å komme inni autoværnet og fått bulk. Var innom en biloppretter i lillehammer idag, men han skulle ha minimum 8000. Det er for mye for student kontoen min. Så tenkte på å kjøpe et billig opprettingsett på biltema og hamre det ut selv. Det jeg lurte på er om det er vanskelig å gjøre selv, og nesten like greit å la være å gjøre? Eller kan man få et ok resultat? Er en bulk på bakskjermen, ikke så fin bulk at man kan bruke sugekopp eller noe sånt, må nok fram med hammer og sånn ting man slår på.
en325ic Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 ja d e faktisk vanskelig vist du ikke har jort d før!! du må vite ka du håll på me!! lakkinga e d letteste, men opprettinga e vanskelig.. eller grunnarbeidet..
sindre Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Kan ikke se noen lakkskader på bulken enda, men blir kanskje det når jeg begynnner å rette opp?
en325ic Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 men d spørs jo kordan bulken e! æ vet ikke kordan bulken ser ut, men vist du begynner å banke ut bulken så sprekk nåkk lakken
sindre Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Håpet ikke det kom til å skje, kanskje jeg bare skal la bulken være der da. Kan jo egentlig ikke å rette ut bulker eller grunne eller lakke. Så blir sikkert ikke noe bra resultat.
en325ic Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 men d e nu opp te dæ om du vil sette i gang, men du kan risikrere å jøre d værre en d va! men du e nu gammel nåkk te å bestæmme sjøl hehe
sindre Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Ja er nå heldvis gammel nok til å bestemme selv. Tenkte jeg skulle spørre om det var vanskelig jeg så jeg slapp å gjøre det værre.
Jan e34 Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Det kommer litt an på bulken, men det er firmaer som fjerner bulker uten at du trenger å lakkere. Langt billigere enn lakkering, og du slipper fargeforskjell.
Arimanni Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Det som er skumelt når du byrjar å rette ut bulkar, er som folk seie at lakken sprekke! Utover det er det ikkje verdas vanskligaste sak. Eg fekk ei bulk der med lyset bak Og etter eit par min med hamring og tull, fekk eg den til. Men eg var så uheldig at lakken sprakk eit par cm framover, så eg må nok få tak i ein dyktig lakerer å få det lakka oppigjen.. Håper berre at eg ikkje får noko fargeforskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå