Arimanni Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Nokon som veit kva som skal vere der for å gjere det komplett? Mangler ein del, og ettersom far min skal til Bergen om eit par daga, så tenkte eg han kunne få kjøpe det eg mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 hehe, eg har komplett, men har ikkje bilen i nærheita her og no, so eg kan ikkje hjelpe deg før seinare i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 ETK er din venn: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=71&fg=05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Eg tenkte faktisk ikkje på den sia der Takk så mykje Gunnar! EDIT: bttore: takker.. Men nå har eg fått det, så nå sleppe du å gå ut i kulden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå