sdfdsfds Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg har denne prosessoren til salgs den er brukt i 4måneder og har ikke vært overklokket. Jeg skal selge den pga jeg kjøpte en ny 4200+ X2. Selges for 1600,-kr http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309484 Noen som er intressert?
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 tror nok du må gå ned litt i pris.. Men, kan anbefale denne, har testet mot en 3.6Ghz Pentium, helt rå denne..
sdfdsfds Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Skrevet Mars 3, 2006 Jeg kan nok gå ned litt, men ikke så veldig mye da blir det jo som å gi den vekk. Den er jo bare brukt noen få måneder, den er jo akkurat som en ny bare billigere
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2006 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg kan nok gå ned litt, men ikke så veldig mye da blir det jo som å gi den vekk. Den er jo bare brukt noen få måneder, den er jo akkurat som en ny bare billigere Sant det.. Skal vi si en 50lapp? Nei da.. hadde jeg hatt hoved kort som passer, kunne jeg kjøpt den for 1300 Vis ikke det ble en skam da.. Men men, går jo plutselig enda en tusing vis jeg skal ha hovedkort å..
RonnyW Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Hvis du skal ha 1600 for den så er det jo bedre å like godt kjøpe en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå