Prephobia Skrevet Mars 4, 2006 Skrevet Mars 4, 2006 Hallo! Jeg har en BMW 318i 87 mod. Det som feiler denne er at når jeg gir litt gass, så detter speedometeret ned på 0, men slepper jeg gassen igjen, og lar den renna på giret, så går nåla opp dit den skal.. Det hender av og til at når bilen har stått i rod ei stund også, at spedometeret ikke reagerer i det heila tatt, men vist pompe litt på gassen, slik at bilen homper litt bortover, så går nålå opp dit den skal, heilt til jeg igjen gjer gass... Någen så vett ke så kan ver gale?
m3e30 Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 er ikke noe wire på den bilen din! kan være dårlig kontakt i instrumentet, eller på kontakten på bakakselen (differnsialen) evt def føler på diff.
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Er 99% sikkert koblinga på diffen!! hadde samma problemet på min... en ledning som hadde irra i stykker,bare kutta den å kabla den sammen igjen,funker som bare det
Prephobia Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 Ja, det var vist koblinga på diffen som var dårlege.. Den eine ledningen hadde gått i stykker, men fekk de til, så nå fungerer speedometeret skikkelegt! Takker for hjelpen!
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Ja, det var vist koblinga på diffen som var dårlege..Den eine ledningen hadde gått i stykker, men fekk de til, så nå fungerer speedometeret skikkelegt! Takker for hjelpen! Kjekt å ha bimmers.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå