Arnefles Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Selger pent brukt cd-spiller med fj.kontroll, mos fet, avtagbar front, linjeutg(2?). Topp stand! Finner alt om denne spilleren på nettet,bruksanvininger også. Selges grunnet at jeg har en annen Pioneer(satt i bilen jeg kjøpte). Tenker 1000kr for den. PM eller ring meg: 92064722 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ingen intr? -Meget bra spiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2006 Topp stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LERK Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Bilde hjelper;) Vil bare si at dette er en veldig bra spiller. Hadde en slik selv. Var storfornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takk for at du la ut bilde! Har et bilde som jeg har tatt selv også,hvis noen er intr. Spilleren går for 800kr nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå