Niklas Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Hei! Prøvde å søke meg frem til en lignende tråd men fant ingenting. Jeg lurer på hva hovedforskjellen på de diverse 3series bilene er? Da tenker jeg på Kaross, bremser, understell, drivverk.. Det er e30 320, 323 og 325 jeg lurer på.. Jeg spørr pga trenger noe deler til en 325 men lurer da på om for eksempel travers framme fra 323 passer og er "lovlig" ? bremser osv. takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 har du 323 med 51mm fjærbein skal understellet på denne og 325 være likt. Er usikker på om det er det samme på facliften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ok, takker for svar, men hva med bremser da? er de like på 323 og 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Foreslår at du sjekker i ETK. Du søker opp de forskjellige delene f.eks. bremseskive på 325. Deretter søker du på delenummeret. Da ser du hvilke modeller delen er brukt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 har du 323 med 51mm fjærbein skal understellet på denne og 325 være likt. Er usikker på om det er det samme på facliften Tviler på det da ikke 323i ble laget ved faceliften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Det vet jeg, men jeg er usikker på om de forandret understellet på 325 ved facelift. Bremsene skal være like forresten, men sjekk ETK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg har sjekket med ETK og der skal det vere samme bremser, travers på 323 og 325 og even 320.. e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå