Gibson Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 For noen måneder siden var det en BMW 328 E46 med M3 styling og M3 eksosanlegg til salgs, den hadde også brembo bremser og den så akkurat ut som en M3. Den hadde blå eller mørk blå farge og var en 2000mod tror jeg. Den stod til salgs på autodb.no eller finn.no. Noen som vet hvor denne bilen ble solgt eller noen som fortsatt har annonsen eller bilde av denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gibson Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ingen som husker denne bilen, eller vet noe om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Husker hvilken bil du mener. Den ble omtalt her inne, men vet ikke om den er solgt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gibson Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ja husker at den ble kommentert her inne ja. Bilen er nok sikkert solgt nå, men var interessert i et bilde av bilen samt nummeret på den.. ingen som har en gammel link til annonsen for denne bilen el lign.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Dette hørtes litt mistenkelig ut må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gibson Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Neida.. hehe.. det er ikke noe annet enn at jeg er interessert i bilen! Jeg var for sen til å kjøpe den skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 fant igjen annonsa for var jeg som la den ut i den tid men den er ikke med bilde eller noe lengre pga at den er solgt..men tlf.nummer til eieren da er der hvertfall.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=888195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gibson Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Takk for det Custom Edition. Synd bildet ikke var der lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gibson Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 Noen som vet om det var noen her inne som kjøpte denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 tror ikke det var noen her inne nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Om det er M3-styling ein er ute etter går det jo å fikse det på en helt standart E46 ci... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gibson Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2006 Om det er M3-styling ein er ute etter går det jo å fikse det på en helt standart E46 ci... Jada klart det. Men det koster både tid, arbeid og penger. Denne som jeg snakker om hadde flere andre ting som brembo bremser, eksosannlegg fra M3 og diverse andre modifikasjoner som gjorde bilen noe utenom det vanlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 det er klart, men om lysten er stor nok klarer du sikkert å fikse både den ene og det andre på egen hånd. evt kan du jo få et verksted til å ordne det for deg.. men det koster kanskje en del penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå