Gå til innhold

Plaget med annonselgere her?

bunny
 Share

Anbefalte innlegg

Etter at jeg "bumbet" bilen min som står til salgs her inne i går, har de ringt meg fra 2 forskjellige firmaer som skulle selge meg annonser. Han ene var så frekk at han skal være glad han sitter 45 mil unna meg..

Flere som er plaget med dette i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de bruker flere minutter på å spørre om bilen sv, de høres veldig positive ut. Du begynner å tro at du faktisk kan ha truffet en kjøper, men så sier de at de ringer fra et eller annet firma... Jeg pleier da å spør hvem som har gitt dem retten til å kaste bort flere minutter av mitt liv... I går ble jeg skikkelig forbanna på en Erik fra Tv2-torget. Tror du ikke fyren ringte meg opp 5 minutter etterpå for å fortelle meg at jeg hadde en dårlig annonse osv....

Akkurat der å da skal han være glad for at han satt 45 mil unna meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra rubrikk.no eller no sånt refererte til bimmers.no ja. Jeg spurte han hvor han hadde sett annonsen, og det var her.

På autodb står der "annonseselgere ikke ønsket", men tv2-torget refererte derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv jobbet 3 dager i TV2-torget, og ringte fortrinnsvis på BMW.. Snakket masse med de som skulle selge bilen om BMW og solgte til dem rett etterpå. :)

Er morsomt å høre på hvor idiotiske mange av de man snakker med er. Sitter der å truer med det ene og det andre. Er det som gjør arbeidsdagen morsom. Men hva de får ut av å true en telefonselger kan man lure på.. Anywho, det er mer irriterende at dere kun sier "nei", enn å legge ut i det vide å det breie.

Dere kan eventuelt bare si at det er moren deres som skal selge bilen, og at dere skal dra å hente henne. Så legger dere fra dere tlf, og bare sier "vent litt" en gang i blandt. De venter leeeeeeenge på å få salg, tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært registert i dette Brønnøysundregisteret i mange år. Det hjelper, men ikke mot de mest useriøse annonseselgerne som henger på autodb.no sidene. De ringer jo selv om du truer med juling i annonsen og syntes tydlighvis at det er dette som gjør arbeidsdagen morsom? Vi får se hvor morsomt det er når de til slutt mister jobben.

Men denne topicen handlet om annonseselgere på bimmers.no. Da begynner dem å bli desperate gitt, hehe... Snart ringer dem vel bare fordi du skriver i et innlegg at du vurderer å bytte bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anywho, det er mer irriterende at dere kun sier "nei", enn å legge ut i det vide å det breie.

Dere kan eventuelt bare si at det er moren deres som skal selge bilen, og at dere skal dra å hente henne. Så legger dere fra dere tlf, og bare sier "vent litt" en gang i blandt. De venter leeeeeeenge på å få salg, tro meg.

Problemet er jo når de jævla idiotene later som om de er interesserte i bilen, og man legger ut om bilen før man skjønner at det bare er et jævla avskum av en telefonselger. Brenne kan de.

Menmen, har heldigvis fått tatt grundig igjen på et par av de. En fra Telenor ble dritirritert og sa "HVORFOR SA DU IKKE BARE DET I STARTEN DA?" og la på når jeg sa at jeg ikke skulle ha Telenor uansett. Hadde bare jatta med i fem minutter, på pur faen.

En annen ringte og spurte om adressen min. Når folk spør så svarer jeg jo, så jeg la ut, og etter mye jabbing sier selgeren "flotte greier, da får du det i posten om ikke lenge".. jeg bare.. "får hva da?" .. "Autofil" sier han (tror det var det), "jaha ja, jeg skal ikke ha noe Autofil" sa jeg. Fyren slengte bare på røret, drithissig. Kjempemoro. :D

Jeg vil herved oppfordre ALLE til å kaste bort MEST mulig av telefonselgeres tid, og ALDRI benytte dere av tilbudene. Høres det fristende ut, så ringer dere heller opp SELV senere og bestiller da. Kanskje vi på den måten kan gjøre det mindre lukrativt å drive med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt same problemet selv etter at jeg satte inn en annongse på finn.no. Der stod det tydelig at annongseselgere ikke ønsket, men ringte likevell. Jeg forstod heldigvis med en gang da han sa TV2. Jeg spurte hvorfor han ringte meg, men ville ikke svare. Plapra bare i vei om alt mulig og om det hadde vært mye respons. Jeg spurt hvem som hadde gitt han lov til og ringe meg, da forstod han ingenting. Jeg sa jeg var reservert mot telefonsalg, men da sa han det ikke stod noe om det her. Blir rimelig forbanna på sånt, de er frekke som fy. Skulle ha forklart de med nevane....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil herved oppfordre ALLE til å kaste bort MEST mulig av telefonselgeres tid, og ALDRI benytte dere av tilbudene. Høres det fristende ut, så ringer dere heller opp SELV senere og bestiller da. Kanskje vi på den måten kan gjøre det mindre lukrativt å drive med..

Har gjort det noen ganger, men det tar så lang tid.. En gang satt jeg i spørreundersøkelse fra Norsk Gallup i nesten en time om hvilke produkter jeg likte fra Rema.Jeg svarte det dårligste på alt, men hu dama ga ikke opp samma hvor mye dritt jeg sa.. Etter det har jeg bare lagt på hver gang.

Fattern har et ekstrem hat mot telefonselgere og når de ringer på fredagskvelden pleier de å få gjennomgå ganske grundig. Forrige fredag fikk en uskyldig selger beskjed om å komme til oss så skulle vi se hvor lenge han pratet. Det ble fort stille i andre enden for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal bare høre alt man lærer på det kurset man må gå på.. Er helt utrolig hvor kyniske de er. Utnytter ungdom, ved å prente på med hvor mye man tjener å sånt piss.

Mista all respekten for Infonor når jeg jobba der, og så hvordan forholdene var.

De sa at selv om det står "Anonnseselgere ikke ønsket" så skulle man ringe. Selv om han/hun i andre enden sier nei, så skal man argumentere på.

For all del, ALDRI kjøp noe av hverken TV2, Rubrikk, eller noe sånt. Alt er bare tull.. Selv om de sier responsen blir bedre, så er det tull. Det finnes ingen statistikk på noe av det de sier.. Tro meg. ALT ved det er juks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...