x25Touring Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1027931 Hvis jeg ikke husker feil så er dette den bilen som nettopp var til salgs med km 280000. Nå etter noen uker med ny eier har den bare gått 159000 Dette må jo være rein svindel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Svaret her ser du jo bare på navnet til den nye eieren av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hmm... ja du kan si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 vær forsiktig så du ikke annklager selger'n får svindel hvis du ikke er helt 100%sikker så! men, bra du følger med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 hmm..eg e veldi usikker på at de e samme bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=987670 er nok diverre et forsøk på km svindel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Faen til drittsekk! Ble ikke denne solgt meget billig og pga feil med reg-kjedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 fy faen for en idiot ja.... godt at folk er oppmerksomme!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Han forrige skulle ha 39 900 for den.. ble sikkert prutet ned mer også. Ny eier (selger) skal ha 80 000 for den... Brembo bremser har blitt til Porsche bremser liksom bare forde de har hull i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 he he. ja mye kan skje i hodene til folk vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Hmm. Merkelig.. Den har jo samme reg nr.. Han som kjøpte bilen var innom meg på torsdag tror jeg. Han skulle levere våttene mine som jeg hadde glemt igjen. Han har satt på m3 bakfanger og fiksa div ting han sa også til meg at han har bestillt opp Cobra M3 stoler Motor Og Girkasse Han skal ha den på gatebil i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2006 Kjente igjen bilen, og sjekka at skiltnr. stemte før jeg la ut tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 5, 2006 Share Skrevet Mars 5, 2006 Og folk er nervøse for å kjøpe import biler?? Skjønner de ikke att det er like lett og forandre km standen i Norge??. Bra att noen følger med, en sms kamanje til denne figuren hadde vært på sin plass Blir så irriterte på folk som foranderer km standen Jeg sende en sms jeg Lurer på om han svarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå