Kentan-racing.com Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Hey.. Noen me litt teknisk detalj peiling i hodeT? skal bygge og 325n til m3.. lett sak? men uansett vet at karosseriet til m3 har tykkere "feste" plater bake i karosseriet.. eller mener jeg at det ikke skal være helt ulikt.. Jeg va tenkt og få handlet meg inn en 3.0l motor å girkasse å bakaksel.. det jeg funderer på er om jeg trenger den bakstillingen? funker det muligens ikke bare å trykke m3 diffen opp i 325 vugga? vet ikke om den er krafti nok til å få det godkjent da? Var tenkt og bygge om bilen så den ble godkjent.. bortsett fra jeg ikke skal godkjenne den.. men kjekt at det er godkjennbart den dagen jeg tar meg bryet.. Forøveri så hørte jeg et lite rykte om at m3 hadde enda bredere sporvidde bak? stemmer dette.. for i så fall blir det noe kranglete me de nye 10"x17" felgene mine.. Kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 alt er anneledes på m3 kontra 325 så du må nok bytte alt. 3,o har ikke forsterket karosseri for feste av bakstilling,men 3,2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Bærearmer framme kan bukes om hverandre. Det er også noen deler i opphenget bak som er de samme(fjærben), men selve traversen er ikke lik. Bærearmer bak er heller ikke like. Mellomaksling og drivakslinger må du selvfølgelig også bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå