Riefarn Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Gjelder min 93mod E36 sedan 1: Sitter det sentrallåsmotor i begge dørene, eller bare i førerdøra? 2: Sikkert dumt spm, men er det vanskelig å bytte oljefilter på bilen? Aldri sett etter hvor det sitter egang.
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 Det sitter sentrallåsmotor i begge dørene dine..når det kommer til oljefilteret ditt så se bilde: inni der
lomiss Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 ingen domme spørsmål bare dumme svar.. derfor vi har et slikt bra bimmers forum
Tweety bimma Skrevet Mars 5, 2006 Skrevet Mars 5, 2006 ingen domme spørsmål bare dumme svar.. var det et hint??
Riefarn Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Skrevet Mars 5, 2006 strålende.. takker for hjelpen sentrallåsen vil ikke låse seg igjen, bare hopper opp igjen, er ikke lenge siden det var samme problem, da byttet jeg den i førerdøra, så får prøve å bytte i andre døra også
Platepratar Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 strålende.. takker for hjelpen sentrallåsen vil ikke låse seg igjen, bare hopper opp igjen, er ikke lenge siden det var samme problem, da byttet jeg den i førerdøra, så får prøve å bytte i andre døra også Skjer av og til det samme på min. Men da har eg bare smørt opp låsene. Så er den like fin igjen. Bruker WD 40 eller noe lignende til å smøre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå