320it Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Hvilke felger er det på den sølv og grønnfargede bilen? http://www.automote.no/default.asp?active_page_id=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 De på den grønne ser ut som AC Schnitzer felger, type II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 ligna ikke på noen av de tidligere ac felgene jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 jeg mener den bilen med to farger, sølv og grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 viss ikkje så kan de var RH X-rad.. e vell kopifelg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 den bilen med "twotone" altså to farger på en bil? sølv og snørrgrønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Den har Schmidt felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 den bilen med "twotone" altså to farger på en bil?sølv og snørrgrønn! Er du fargeblind mann? Sølv og gul ville jeg sagt. .. Og som Csiturbo sier så er det Scmidt felger av typen VN-line. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Scmidt felger. Dritdyre! Bilen er vel gul og sølv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 ligna ikke på noen av de tidligere ac felgene jeg har sett... Finnes mange kopier av denne, sikkert derfor... de på den grønne så nesten ut som de orginale, hvis det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Står på hjemmesiden deres at de driver med direkte import av Scmidt felger, så jeg antar at det blir brukt på det meste de bygger om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå