Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på en ting jeg...når jeg vrir om tenninga på min e30 323i så sviver motor noen runder rundt så bare pluttselig stopper den, så går jeg ut å vriv motoren en runde rundt med en skift nøkken å da kommer den men blir sånn ettervert igjen??hva kan det være???

Skrevet

Motoren stopper etterhvert og da du vrir på motorn med en skiftenøkkel ett par turn starter den med èn gang igjen???

I tilfelle er nok det med turninga en tilfeldig sak.

hvis reg reim eller ventilene har gåt ville den neppe startet,og startet den med skjeve ventiler ville den gått veldig trått hele tia.

Skrevet

Er nok mest sannsynlig ankeret på startmotoren din som streiker ja..

Som regel er det disse symptomene du får når ankeret er gåent!

Koster heller ikke så mye, og er lett å skifte. :wink:

Skrevet

hmmm..rart igrunn...for jeg vrir om tenninga å da sviver motoren rundt 5 ganger eller nope å så pluttselig bom stopp!!!men så vrir jeg på motoren med en skift nøkken sånn at den får gått ei runde rundt å så kan jeg vri på tenninga igjen å da kan den svive noen runder til..men kommer tilbake igjen sånn at den stopper lissom..

Skrevet

så det kan være starteren assa...men ikke sant når jeg vrir på motoren med skiftnøkken...da er den litt stri med i vri rundt å...akkurat som det skal skrape oppi toppen kanskje??men som sakt bare jeg tar skiftnøkkelen litt fram å¨tilbake så er det fint igjen....men kommer litt ewtterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...