Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BilXtra i Hillevåg har Castrol til en grei penge. Sier du at du er BMWCCN-medlem får du 10% i tillegg.

Mekonomen er knalldyre i forhold. Snakker 30,-/liter i forskjell på noen av typene..

Skrevet

skulle lest dette innlegget før jeg var hos mekonomen, kjøpte 4 liter 5w-40 til 500 spenn!!!

Skrevet

var inne på Bavaria i dag får å spør om prisen på olje. Ca 750 kr. for 5 liter med castrol txt 5w 30 hel syntetisk. Det er me 15%.

Skrevet
var inne på Bavaria i dag får å spør om prisen på olje. Ca 750 kr. for 5 liter med castrol txt 5w 30 hel syntetisk. Det er me 15%.

d er ikke gale. jeg ringe dem i går å dem skulle ha 171kr for 1 liter. åssen får du 15%?

Skrevet

Får 15 % pga. jobb. Men viss jeg skule ha den andre typen castrol olje som bavaria har. Kosta det rett over 1000,- me 15%

Skrevet

Syntes det hørtes dyrt ut. Selv med rabatt. Tror Castrol RS 0W-40 ligger på rundt 150,-/liter i 1-literskanner hos BilXtra, og den er meg bekjent dyrere enn TXT..

Ellers finnes det flere enn Toyota-forhandlere som har Castrol, f.eks. Motorcompaniet på Mariero (Chrysler/Seat).

Skrevet

Er Castrol RS 0w 40 bedre en castrol txt pg xls. Det var bare txt og xls bavaria brukte på bilene sine fikk jeg beskjedd om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...