MathiasR Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 tror jeg må justere tenninga på en 316 E30, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det, hører noen sier at det er vanskelig?
Zipp0 Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 løsne skruene på fordeleren og vri hele skiten med klokka etter mot klokka. hvis bilen ikke starter må du sette stempel nr 1 på ØD og grunnstille fordeleren. trenger vel også en tenningslampe for å få d helt knall. haynes bok er genialt hvis u ikke har no særlig peil
MathiasR Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Skrevet Mars 6, 2006 løsne skruene på fordeleren og vri hele skiten med klokka etter mot klokka.hvis bilen ikke starter må du sette stempel nr 1 på ØD og grunnstille fordeleren. trenger vel også en tenningslampe for å få d helt knall. haynes bok er genialt hvis u ikke har no særlig peil hørtes litt vanskelig ut ,noe som vet hvr man får kjøpt haynes bok?
Bmw-Racer Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Haynes boka Fås kjøpt på biltema Kåster 1 blåmann (200,-kr)
MathiasR Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Skrevet Mars 6, 2006 eller du kan laste den ned på home.no.net/tryert d går ikke , dette kommer opp : på vei til /startpass/2005/09/27-7790.htmlerror/404 Du har spurt etter en side som ikke finnes på Start.no. Det skyldes enten at det er en feil i pekeren (eller bokmerket) du kom fra, eller at siden er utdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå