jcvold Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 noen som vet hvor man får kjøpt blålys?enten sånne man smeller på taket med magnet, eller sånne små man monterer i grillen? jeg er med i det frivillige brannvesenet,og nå har vi fått tilatelse hos brannsjef og lensmann til å bruke blålys under utrykning.
J Naustdal Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Eg såg noken heftige på http://www.netthandelen.no. king size. veit ikkje om dei er der enda men men. OT: eg såg at du kjem frå gulen, kjenne du rolf daniel??
J Naustdal Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Ok går i klasse med han. grei kar. Fant lysa. http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=4128693
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Eg og er med i det frivillige brannvesen! Er det då berre å spørre om tillatelse til blålys osv da? Kva er sjansen for å få denne tillatelsen? Me har aldri utrykning nesten!
Frode H. Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Kva er sjansen for å få denne tillatelsen? Me har aldri utrykning nesten! Da trenger du vel ikke noe blålys heller?
skillbill Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 hehe..noen som skal "leke sivil" på fri-dagene eller? neida..syns det er veldig bra at dere stiller opp som frivillige jeg stå på!
|Andreas| Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Eg og er med i det frivillige brannvesen! Er det då berre å spørre om tillatelse til blålys osv da?Kva er sjansen for å få denne tillatelsen? Me har aldri utrykning nesten! Hva vil det si å være med i det frivillige brannvesen? Fikk litt lyst på blålys selv jeg
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Kva er sjansen for å få denne tillatelsen? Me har aldri utrykning nesten! Da trenger du vel ikke noe blålys heller? ¨For å sei det sånn. Eg trenge ikkje det i HEILE tatt, men kult å ha.
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Eg og er med i det frivillige brannvesen! Er det då berre å spørre om tillatelse til blålys osv da?Kva er sjansen for å få denne tillatelsen? Me har aldri utrykning nesten! Hva vil det si å være med i det frivillige brannvesen? Fikk litt lyst på blålys selv jeg Vil berre sei at du er med på eit par øvelsa i året og at du skal rykke ut dersom det skjer ei ulykke... Du får faktisk litt penger for det og! Ihvertfall eg!
|Andreas| Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Eg og er med i det frivillige brannvesen! Er det då berre å spørre om tillatelse til blålys osv da?Kva er sjansen for å få denne tillatelsen? Me har aldri utrykning nesten! Hva vil det si å være med i det frivillige brannvesen? Fikk litt lyst på blålys selv jeg Vil berre sei at du er med på eit par øvelsa i året og at du skal rykke ut dersom det skjer ei ulykke... Du får faktisk litt penger for det og! Ihvertfall eg! ¨Det er hørs kult ut. Hjelpe ande og den slaks. Og BLÅLYS da
Bjørn 320 Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Ok går i klasse med han. grei kar.Fant lysa. http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=4128693 Heh...feil farge?
Steffan C Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 og nå har vi fått tilatelse hos brannsjef og lensmann til å bruke blålys under utrykning. Men da kan vel kansje en av de skaffe deg sånt utstyr .
///M Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 hmm tillatelse til å bruke blålys hvis man er frivillig brannmann. hvordan blir man det?
Hakon Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 høres morsomt ut med Blå-lys... det vil jeg også haaa... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå