RenZor Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Siden jeg kjøpte bilen min for 2-3 mnd siden har jeg bare skiftet motoroljen (helsyntetisk self), men er det andre plasser jeg bør skifte? Gearkasse osv?
RenZor Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Skrevet Mars 6, 2006 Kan jo også ta med at jeg har skiftet/luftet bremsene med ny bremseveske
Mpower20 Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Gearkasse og kardang er greit å vite at alt er 100%, så ville ha byttet hvis du ikke finner noe dokumentasjon i servicehefte på når dette ble skiftet sist.
RenZor Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Skrevet Mars 6, 2006 Gearkasse og kardang er greit å vite at alt er 100%, så ville ha byttet hvis du ikke finner noe dokumentasjon i servicehefte på når dette ble skiftet sist. Har ikke dokumentasjon nei, men forrige eier sa at han hadde fylt omega-olje på kardang men han husket ikke hvor lenge det var siden. Hvilken olje anbefaler du/dere for gearkasse og kardang? Og hva med servo-oljen? Bør den skiftes etter noen års vandring?
Mack10 Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Lurer også på dette.. Hadde vært fint om noen kunne tipset om hvilken olje og hvor..
Riefarn Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Og hbor ofte man bør skifte olje i girkasse og kardang?
propan Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Ett tips er å ringe service avdelingen på ved BMW og høre hva som er anbefalte oljer og intervaller på skifte av disse. Fyll på det bmw anbefaler så er dere langt på vei. Hvis dere så skal gjøre dette selv så kjøp nødvendig utstyr og en Haynes bok-da skal dere finne ut av dette på egenhånd.
Mack10 Skrevet Mars 6, 2006 Skrevet Mars 6, 2006 Skriv inn da om noen gidder og gjøre dette da!? Evt om noen vet deT??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå