-Sammy Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Fjernet de 2 siste tallene på skiltet, si fra hvis jeg skal ha vekk allt ! Syns iallefall det er en sykt rå bil, tøff front! Hvis eieren holder til i disse forumene: kunne du ha lagt ut flere bilder av bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 ser ingen smykker her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har du ikke bilen din rundt halsen til alle tider du da kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 DESVERRE er det nok ikke min bil... Men PEN var den i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Trodde det var min med engang bildet begynte å lastes inn, men jeg har jo ingen m3 motor og heller ikke noe e46 front.. Men så flotters ut den der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Skulle vært min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Pen den der gitt. Kanskje litt massive lyktelister, men ellers pen. Likte spesielt motorrommet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Trodde først det var DarkZun sin M3 compact: ... men ser det er en annen. Kanskje Frode H. som har tatt bildet du postet over har mer info om den. Her er ihvertfall et bilde med panseret igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 derja det er rette bilen vettu ! leifen.com var en merkelig side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Er jo ikke den bilen da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 propan, nehei? Hvorfor har den samme frontfanger, nyrer, farge, øyelokk og ikke minst regnr. da? restify, det er en fyr som tar masse fantastiske bilder fra BMW-treff og slikt.. adressen til BMW-bildene er http://bmw.leifen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Bomma på reg nr gitt. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Så at det var en eldre E36 sedan gitt. Før Gunnar bekreftet den mistanken. Er 99,99% sikker på at vi snakker om en ombygd bil her. Må innrømme at jeg synes det er litt rart med E46 M3 replica støtfanger på en E36. Blir helt feil når man setter på deler fra en bil fra en tidsalder på modell fra en annen tidsalder. Hvordan blir vektfordelingen i en Compact med M3 motor egentlig? Blir vel heller dårlig den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Oisann bil for meg det der! kunne våre interessant å sett fleire bilder å høyrt litt meir om specs'a på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Må innrømme at jeg synes det er litt rart med E46 M3 replica støtfanger på en E36. Blir helt feil når man setter på deler fra en bil fra en tidsalder på modell fra en annen tidsalder. Synes også det ser rart ut med E46 styling på E36. Er mye rundere former på E46, som IKKE passer med de skarpere formene på E36. Er ikke noe orginalfreak, men styling med noenlunde samme linjer som bilen har er absolutt å foretrekke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå