Ans Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei folkens! Bilen min starter ikke og jeg hører heller ikke start'ern, bilen for ikke gnist? rattet låser seg selv om nøkkelen er på start og da må jeg vri om nøkkelen hele tiden for å røre på rattet. Hva kan det være? Hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 6, 2006 Share Skrevet Mars 6, 2006 Tenningslås som er redusert høres det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ans Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2006 er det stress å fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Du sier ikke hva slags bil du har...men høres litt dyrt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Du sier ikke hva slags bil du har...men høres litt dyrt ut På "kjøretøy" står det 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Du sier ikke hva slags bil du har...men høres litt dyrt ut På "kjøretøy" står det 318i Åja, skal vi se, hvor mange 318i har vi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Du sier ikke hva slags bil du har...men høres litt dyrt ut På "kjøretøy" står det 318i Åja, skal vi se, hvor mange 318i har vi.... Hehe skjønte jo det da Bare måtte si det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ans Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Det er en 318i 92 model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå