maartn Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Noen som har noen bilder, eller har noen tips om hvilke bakre eksospotter som passer bra til orginal bakfanger (E36). Vil ikke ha noe som ser helt dumt ut Kom gjerne med bilder ja, det er ekstra kos å se!
ChrZZ Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Menne.... på min 318i, så ser det da virkelig ut som at den buen der hvor eksospotten er, kun passer til ETT rør? Ser jo nesten ut som du har gjort noe her?
maartn Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Skrevet Mars 7, 2006 har vell skjært ut litt ja? Men uansett, om jeg kjøper ny potte , så er den større enn den orginale.. så blir det plass? går jo an å skjære ut litt, men er uansett kjipt å skjære :\
m3e30 Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 er jo bare til å bytta den nederste lista på fangeren. bruke en til dobbel utblås, ex 325.
ChrZZ Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Hmmm... Er det en list da? Hvor mye av nederst tenker du da på? Uansett, så snakker vi jo da en god del mer i utgifter, enn null kroner, som vi da tenker på. Jeg regner da med at både maartn og jeg vet at det bare er å bytte ut bakenden osv. Men hvis man ikke skal bruke penger på det, og heller bruke den originale, så må det da være mulig å bruke den? Sett flere som har gjort det her.
324-rbk Skrevet Mars 7, 2006 Skrevet Mars 7, 2006 Du tar feil! Vridning på eksospotten er ikke mulig med en FX2 W kapsel 2". Skal man vri den må man gå till innkjøp av ny støtfanger.
Lien Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Problemet med å bytte ut bakenden på eksospotten til en dobbel er at denne gjør at potten stikker en del mer ut bak. Jeg prøvde dette først, men da jeg fikk det på plass etter å sveist og flytt potta 10cm lenger inn gikk den å gnikket på bakdemperen. Endte da med at jeg kastet gamlepotta og kjøpte ei simonspotte som vist på bilde. Når det gjelder bakfangeren så måtte jeg skjære litt i den ene siden ja.
ChrZZ Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Men er bakfangeren én hel enhet da? Er den ikke hul inni? Vil ikke det evt se da litt dumt ut? Mulighet for å få tatt noen nærbilder av det? Hadde vært knall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå