bmw 323i Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 har en helt ny seidel bakfanger som jeg kunne tenke meg å bytte i en riger bakfanger eller en seidel front fanger...noen som vill det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 til hva slags bil og bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Kjøretøy: bmw 323i (83) regner med at det er til en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 hehe torstein??nå\ har jeg fått ny...84 model...uten rust så å si...eu godkjent ¨ litt sånn nye sommer dekk på helt greie 15tomms dekk...power filter å sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 høres flott ut denn gamle da? hvor er denn blirr av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 den gammle er i kristiansand en plass...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 har du bilde??? jeg har full riger gts styling på bilen min som jeg vil bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 jeppers har bilde av den den er helt ny.....så er vel ikke noe å se på men....vill du bytte da???98858699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå