///MikkeBMW Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Min E28 vurderes solgt til fordel for ny bil. Bilen er en ombygd 520 til 528i med 3,2L 745i turbo motor med 252hk. Motor påkosta ca 15k siste året (Ny turbo, pakningsett, dyser,kam, M-535i clutch) Bilen har 3" eksos bygt i rustfritt stål med 4" potte. Turbo XS dump-ventil. Alpina sportsinteriør, M-tech ratt og girkule. Dei fleste ledd i forstilling er nye, veldig fast og fin å kjøre. M-535i diff-brems. Borbet A. 9" og 7,5" breie felger med greie dekk. Vurderer du en e30 325? kjøp denne og kjør fletta av 325 Dette er mye bil for pengene selges kr: 35000. Tlf:99540007 mail: mikael.85@hotmail.com Mvh Mikael. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Gjort noe spes med selve motor, motorstyring osv? eller er det en org 745? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 Den er heilt original ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 Har du et telefon nummer?? En kompis som mulig er intr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 oppdaterte første innlegget med tlf.nr og mail.adr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Mere bilder=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 et spørsmål...er den godkjent med det udyret? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er nok ikkje det nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Hvor vanskelig er det å få godkjent noe slik? Dett er nemlig mitt drømeprosjekt nummer en og er derfor MEGET interessert. Hvordan er den i lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Blir nok litt styr og få godkjent.. viss du først får den godkjent som 535i så skal det gå å få den godkjent med 15% effekt økning. Lakken er så som så, men om du skal ha den som prosjekt og den skal bli strøken ville eg nok spandert litt ny lakk på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Hvordan er standen på motoren da? Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 He litt lyst på bilen din ej Mikael! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 kjøp da=) teke den te bergen ej.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvordan er standen på motoren da? Hvor langt har den gått? Motoren skal jo vere i god stand, litt rufsete på tomgang.. som skrevet i annonsen er det: Ny toppakning, ny turbo, ny kam, dyser.. Km veit eg faktisk ikkje, var ein kompis av meg som kjøpte en 7serie for å bruke motoren i det grå 545i prosjektet her på bimmers, men det var ikkje original motoren i den bilen heller, var en 728i.. Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Lysten sier at jeg skal kjøpe bilen din men fornuften sier at jeg ikke bør Er du interessert i innbytte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå