Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva som må til for at jeg kan bruke en slik på min bil.hørt det skal la seg gjøre, men vet ikke hvor mye modifisering som skal til?

takker for svar

mvh tore

Skrevet

er temmelikt sikker på det er ein e30 med m5 e34 diff i det eina bilbladet eg har ligganes,

skal sjå om det står noe info om kossen det er montert i bladet,

så legge eg inn svar seinare eller imorra om det stod någe info i bladet.

Skrevet

Hvi9lke drivknuter kjører du med TOREBMW? Er det større/sterkere drivknuter på baksttillinga til E63 328 eller E28 528 i forhold til E30 M3. Er vel og en del som ryker ved litt power...

Skrevet

Er det ikke sånn at det er to forskjellige diffstørrelser på E30, og to forskjellige diffstørrelser på E34, hvorav den minste på E34 er den samme som den største på E30?

Skrevet

Jeg vet at han som driver Nuke Performance(lager bl.a. fuelrail for PPF), monterte en E34 M5 diff på sin E30 Touring. Han var på Gatebil på Ruskogen i juli 2005 med en sort E30 Touring med hvite felger og en M50B25 turbomotor hvis noen husker? :wink:

Han heter Tor Joki og hadde en tråd om monteringen av E34 M5 diffen på E30 karosseriet på PPF-forumet før det ble hacket i høst.

Send en mail til han og spør, husker at det ikke var bolt-on men desverre ikke detaljene :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...