Gå til innhold

Simons effektanlegg til E30

Mpower20
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har komplett Simons effektanlegg på sin E30 m M20 motor??

Vurderer Simons kraftig til våren, men hvordan er lyden? Har hørt at det ikke skal være så veldig mye til lyd fra Simons anleggene. Stemmer dette?

Har også hørt at Scorpion anlegg lager en del mer godlyd? Stemmer dette? Hvor selges Scorpion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har simons på min m20. Er helt fornøyd. En del av vitsen med eksos er jo nettopp å dempe lyden. Der synes jeg simons er et fint komprimiss mellom originalt og andre dyrere anlegg. fin svak brumming på tomgang og litt mer snerr på toppen. Det er ikke plagsom høy lyd i kupeen som ved mange andre anlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har idag en orginal bmw ''sports'' potte(bakre). Lager en ørliten del mer brumming på tomgang, og lager rimelig god lyd under akselerasjon. Er egentlig ganske fornøyd med denne, og er redd at med Simons anlegg på bilen så forsvinner noe av denne golyden jeg er vandt med.

Grunnen til jeg vil gå over til effektanlegg er hovedsakelig ikke lyd, men effekt (i kombinasjon med litt kvassere kam, chip og K&N filter som jeg har liggende) og det orginale anlegget duger ikke til det. Trenger effektanlegg og grenrør :)

EDIT: Hva med Sebring anlegg? Ser O.S selger dette, en smule dyrere enn Simons da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...