Riefarn Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 I fjor høst byttet jeg ut sentrallåsmotor i førerdøra, siden alle låsene spratt opp når jeg prøvde å låse bilen... etter det funket det greit en god stund, men så begynte det samme å skje igjen, og har ikke funket siden oktober... har så prøvd å bytte sentrallåsmotor i begge dørene i kveld (forbanna møkkajobb egentlig) men hjalp fortsatt ikke... Kjørte så hjem fra verkstedhallen, og når jeg kom hjem funket det plutselig... har ikke prøvd igjen, tør ikke.... men hva er det som skjer?? EDIT: Feil funnet, var på tanklokket der sitter det en låsemotor, og kabelen til denne hadde falt ut! ble jeg glad nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 7, 2006 Share Skrevet Mars 7, 2006 E det slik at når du låser å vrir nøkkelen tilbake i "nøytral" så spretter låsene opp igjen? I såfall har eg det samme problemet (av og til) håper du finner utav det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2006 mm... skal låse på vanlig måte, låsene går ned for så å sprette opp igjen... min var sånn at den funket av og til som din helt i begynnelsen, da var den ene motoren sliten/gåen... håper også på å finne ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Det er jo et typisk tegn på att en av sentrallås driverene ikke fungerer helt,eller kablene til bakluka kan ha et kabelbrudd.Sjekk også tanklokket om det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 hehe... En gang låste eg bilen når eg sku fylle bensin så fikk eg ikke opp tanklokket, skønte ikke en dritt visste ikke det va lås der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 F¤%+..... Nå skjer det med meg hele tiden også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 er di svarte boksene som er sentral låsen? som sitter inni døra? eg å bytte på min eg å... sprenger sikring i hytt å pine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg hadde det samme problemet. etter litt feilsøking og slikt i kabler. viste det seg å være ett kabelbrudd. jeg skjøtet kablene sammen og alt var i fineste orden igjen så det er nok som det har blitt sagt. ett kabelbrudd i ledningsnettet til sentrallåsen en plass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2006 BUMP: Feil funnet, var på tanklokket der sitter det en motor, og kabelen til denne hadde falt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Ja nettopp... Nå er det blitt så gale hos meg at eg nesten ikke fikk fylt bensin i går.. Ka i h¤#"#"" gjør man om alt slutter fungere; hvordan får man opp tanklokket da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Ja nettopp...Nå er det blitt så gale hos meg at eg nesten ikke fikk fylt bensin i går.. Ka i h¤#"#"" gjør man om alt slutter fungere; hvordan får man opp tanklokket da? Du kan få åpnet tanklokket fra innsiden i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå