Gå til innhold

sentrallåsfeil.. feil funnet =)

Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

I fjor høst byttet jeg ut sentrallåsmotor i førerdøra, siden alle låsene spratt opp når jeg prøvde å låse bilen... etter det funket det greit en god stund, men så begynte det samme å skje igjen, og har ikke funket siden oktober... har så prøvd å bytte sentrallåsmotor i begge dørene i kveld (forbanna møkkajobb egentlig) men hjalp fortsatt ikke...

Kjørte så hjem fra verkstedhallen, og når jeg kom hjem funket det plutselig... har ikke prøvd igjen, tør ikke.... men hva er det som skjer??

EDIT: Feil funnet, var på tanklokket :) der sitter det en låsemotor, og

kabelen til denne hadde falt ut! ble jeg glad nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm... skal låse på vanlig måte, låsene går ned for så å sprette opp igjen... min var sånn at den funket av og til som din helt i begynnelsen, da var den ene motoren sliten/gåen... håper også på å finne ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det samme problemet. etter litt feilsøking og slikt i kabler. viste det seg å være ett kabelbrudd. jeg skjøtet kablene sammen og alt var i fineste orden igjen :D

så det er nok som det har blitt sagt. ett kabelbrudd i ledningsnettet til sentrallåsen en plass ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ja nettopp...

Nå er det blitt så gale hos meg at eg nesten ikke fikk fylt bensin i går..

Ka i h¤#"#"" gjør man om alt slutter fungere; hvordan får man opp tanklokket da?

Du kan få åpnet tanklokket fra innsiden i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...