Kristian Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 her er liten film med m5`en i hadde. kommer meir seinere. http://video.google.com/videoplay?docid ... g+in+Molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Herjing kaller eg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 oi.. de va flotte film det koffer e det så tøft å herja sånn med ein så fin m5.. ? stakkars bil seie eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 gått å sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Vondt å se for de som ALDRI har tillatt seg å spinni en meter tydligvis.. Fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 jeg sjønner egentlig ikke hva problemet er.. M-serien er jo bygd for litt hard kjøring, og det er jo ikke verre å dra den løs på tørr assfalt en å slepe en tung tilhenger så lenge du gjør det riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 digg er og spinne ass... kjør hardt kjør stil kjør til det stopper!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Fin bil altså! Hva slags farge er det på den? Grønn? Ikke helt vanlig det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 ja stakkars bilen....!! not! dekk og foringer er forbruksvare er nok ikke grønn nei... sebring silber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 må bare nevnes at dette var før i fikk på senkesett og øyelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Vondt å se for de som ALDRI har tillatt seg å spinni en meter tydligvis..Fin bil:) Det er da forskjell på å spinne noen meter og 6 runder. Ingenting holder med slik kjøring i lengden for det om det er M-bil... Personlig synst eg ingenting om sånn herjing, og håper "onkel" ser på neste gang, da eg synst dette er idioti, verken vingen, eller m5´en blir behandla sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Vondt å se for de som ALDRI har tillatt seg å spinni en meter tydligvis..Fin bil:) Det er da forskjell på å spinne noen meter og 6 runder. Ingenting holder med slik kjøring i lengden for det om det er M-bil... Personlig synst eg ingenting om sånn herjing, og håper "onkel" ser på neste gang, da eg synst dette er idioti, verken vingen, eller m5´en blir behandla sånn. så dere synes ingenting om gatebil på rudskogen våler osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 jeg var ikke negativ til herjinga,om du missforsto. hva andre gjør med bilene sine er opp til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gene Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Flott dette her.. Slike biler skal jo brukes ikke bare kjøres fint rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 jeg var ikke negativ til herjinga,om du missforsto. hva andre gjør med bilene sine er opp til dem. beklager,siteringa ble litt feil... etter min mening vil jeg ikke kalle det herjing... rå bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå