derrick Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Nokon som er int i en 525tds touring? Calypsorød, man. gir ca 250000km lite med utstyr, men den har svart skinnint.(meget fint),grøftelys, lyktespyler, varme i framseter, hengerfeste, nivåregulering Motoren har litt fusking på tomgang, dette skyldes reg.kjede. Nye v.dekk (nokian)15" Bra s.dekk (continental) 15" på alufelg Radio/cd Fin i lakken Bilder kommer når bilen er vaska Pris ikkje under 60000,- tlf 99610478 Bilder her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default
nohr Skrevet Mars 8, 2006 Skrevet Mars 8, 2006 Er muligens meget intressert,men må nesten se bilder>=)
Hakon Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Fin i lakken den bilen, lakk-behandlet på noen måte, eller ?
derrick Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Skrevet Mars 9, 2006 Bilen har vert omlakkert (veit ikkje når). Ellers har eg ikkje hatt lakkbehandlign på den. Den er meget blank og fin ja.
Hylland Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Er vel ein grei bil dette... Men er litt skeptisk til biler som har gått over 200.000km sjølv om det er diesel! Men bilen avr da fin!
eriklepe Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Motoren har litt fusking på tomgang, dette skyldes reg.kjede. hmm, bare av ren nyskjerrighet. Hvordan kan reg kjede forårsake ujevn tomgang?
Stian333 Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 hm ja hvordan skal reg kjede ha noe med det å gjøre? Meget litt eller...
Viko Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Motoren har litt fusking på tomgang, dette skyldes reg.kjede. hmm, bare av ren nyskjerrighet. Hvordan kan reg kjede forårsake ujevn tomgang? En tann feil?? Bøyde ventiler?? En kompis hadde en E-30 M3, som han bygde opp til rallybil, monterte E-36 M3 motor, 3.0 286hk, og trimmet den til 404hk, MBE datasprut, porta topp, andre kammer, høykomp stempler ++ Han var uheldig og bomgirte, den gjekk rufsete på tomgang, toppen blei tatt av og der låg problemet, 4 bøyde ventiler.
derrick Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Skrevet Mars 9, 2006 Pga at kjedet strekker seg (litt slitasje på kvart ledd) blir det feil tenning. Det var i hvertfall det eg fekk antyda. Veit at det er fleire tds med samme problem
Pedi Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Skal ikke egle opp tråden din, men det kan jo være dieselpumpa også..
derrick Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Skrevet Mars 9, 2006 ja men når diagnosetesten konkluderte med register, går eg ut fra at det er tilfelle. Dieselpumpa viste ingen feil.
eriklepe Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 ja men når diagnosetesten konkluderte med register, går eg ut fra at det er tilfelle. Dieselpumpa viste ingen feil. hmm. I mitt tilfelle kom diagnosen med feil på noe i automatkassen. BmW-mekaniker hadde sett flere biler med samme type feil og kunne konkludere med at dieslpumpen laget disse feilene. mitt reg kjede er også slakt, men den maler fint på tomgang! Trodde kanskje dette med reg.kjede var on/off. dvs enten er det i orden eller ikke. Menmen, kjekt å holde liv i salgstråden din da!
eriklepe Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Pga at kjedet strekker seg (litt slitasje på kvart ledd) blir det feil tenning. Det var i hvertfall det eg fekk antyda. Veit at det er fleire tds med samme problem Men uansett om kjede er litt slakt, så vil jo den gå inn på samme tann på tannhjul hver gang. Hvis den hopper over en tann går det vel ganske så gale med ventiler osv!? Jeg er i det logiske hjørnet i dag, men mulig jeg er helt på hardangervidden.
Anbefalte innlegg