Gå til innhold

STRØKEN e36 325i rieger......


bmwdude
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil :)

Men syns prisen var stiv selv om den er strøken og KM er relativ lav er det alikevel en ganske gammel bil..

ps; hvis jeg skulle kjøpt den er baklyktene det første som skulle blitt skiftet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grei pris og pen bil!

men fatter ikke hvorfor folk kjøper lexus baklykter! er så grusomt stygt! blir kvalm når jeg ser på de...

Vør sinn smak!!! han har bil tildet,, ville ike ha settet på lexus på en klin orginal e36 liksom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt meg en E36 320 coupe 98 modell, stort sett strøken, 75000,- ga jeg for den. Sier vell litt om den prisen der.. Jeg syns den var sinnsykt høy iallefall. Men for all del, pen bil! :) (Bortsett fra lyktene)

hehe denn bilen der,, er garantert i dobbelt så strøken en dinn,, allt er nytt!!! bilen er kunn brukt i sommer etter prosjektet var ferdig!!

sjekk bil å se regninger før du prapler det ut på nettet!!!

ikke for å krangle,,,

jepp bilen er fin denn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grei pris og pen bil!

men fatter ikke hvorfor folk kjøper lexus baklykter! er så grusomt stygt! blir kvalm når jeg ser på de...

Vør sinn smak!!! han har bil tildet,, ville ike ha settet på lexus på en klin orginal e36 liksom!!

uansett hva slags bmw du har....lexus lyker ødelegger bilen fullstendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!

Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere!

Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for.

Noe til ettertanke :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...