S14 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Noen som vet om et frima som kan pulverlakkere fire sentere på et sett felger i Hedmark (rundt Hamar - Kongsvinger) eller i Gjøvik-området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Profil-Lakkering på Gjøvik eller da Hunndalen pulverlakkerer. 300,- pr felg tror jeg at jeg skulle betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Profil-Lakkering på Gjøvik eller da Hunndalen pulverlakkerer.300,- pr felg tror jeg at jeg skulle betale. Jøss,der var da ikke dyrt Trodde det var en god del mer kostbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Profil-Lakkering på Gjøvik eller da Hunndalen pulverlakkerer.300,- pr felg tror jeg at jeg skulle betale. Ja det var billig.. Men sandblåser de der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 du har jo noen på skarnes også. lakkeringsindutstri AS trur det er de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Tror de glassblåser og sandblåser der.. Bare å ta en telefon det.. Husk å puss felgene VELDIG godt.. På begge sider. Alt som er av urenheter koker opp. Jeg måtte pusse mine ekstra etter at jeg hadde glassblåst de, fikk ikke av alt. Men det endte med at jeg lakkerte felgene mine jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Tror de glassblåser og sandblåser der.. Bare å ta en telefon det.. Husk å puss felgene VELDIG godt.. På begge sider. Alt som er av urenheter koker opp.Jeg måtte pusse mine ekstra etter at jeg hadde glassblåst de, fikk ikke av alt. Men det endte med at jeg lakkerte felgene mine jeg da. Ringte de i går, og de kunne ta felgene. Men de sandblåste/glassblåste ikke.. De brukte en på Moelv. Hvor fikk du dine glassblåst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 du har jo noen på skarnes også.lakkeringsindutstri AS trur det er de.. Jepp har snakket med de også, men de tok 2000,- + mva og sandblåsing. Så da er det like lettvindt å ta det her i Gjøvik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg glassblåste de hos Gjøvik Vulk.. Dekkmann eller hva det heter i Hunndalen om du vet hvor det ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå