-fek- Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Ser ut som at det er på tide å bytte framdemparane mine, orginale dempere med H&R fjærer. Lurer på om eg skal kjøpe nye orginale dempere, eller fleske til med nytt heile vegen rundt om hmm har sett på bilstein og div, anbefallinger? justerbart eller ikkje? Passer H&R fjærene til bilstein sprint demperne? hehe, mangen spørsmål kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Bilstein Sprint passer utmerket til H&R fjærer. Jeg monterte Sprint dempere på compacten min like etter at jeg kjøpte den og har ikke angret en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Okis, jea..har fått inntrykket av at det skal vera "the shit" hehe..vurderer det, senka mykje eller? stiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Den er senket 60/40 med fjærer av ukjent fabrikat (selger husket ikke merke på senkesettet). Bilsteindemperene er stive på inndemping og skal etter sigende passe godt sammen med litt stive fjærer som f.eks H&R. Jeg synest bilen er passe stiv men det kommer jo helt an på hva en er vandt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå