stian329 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Har et sett Volvo S60R bremser med adapterkit tilpasset E30. Må ha 17" felger minimum Som i topic så er det 330*32mm skiver og 4 stemplede Brembo kalipere med klosser. lite brukt(ikke brukt av meg) Samme bremser som "Ticco" har og Bäckis har på Touringen sin for dem som kjenner til svenskene Vil ha 6000,- inkl. adapterkitet Her er bilde: Har ikke hastverk så skambud frabes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Ikke noen sjanse for at dette er TüV regner jeg med? Har fortsatt tilgode å se godkjente bremser til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ikke noen sjanse for at dette er TüV regner jeg med? Nope... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Forandrer man innpress med dette kit'et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ja det endres litt, skal skaffe nøyktige detaljer til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Mars 8, 2006 Share Skrevet Mars 8, 2006 Er det kun forran eller er det alle fire? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Kun foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Solgt i dag...dere må smi mens jernet er(var) varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå