sindre Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Har lyst på en manual eller tips på hvordan man hamrer ut bulker. Så hvis noen hadde noen linker på temaet hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Mye rart som kan en kan lese seg til men tror ikke å rette er en av dem desverre....jeg har jobbet som oppretter jeg men veit jammen ikke åssen jeg ska forklare deg det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 lurte på en sak litt offtopic, vis man har en liten bulk tror den ahr kommet av isklump som har fallt ned på panseret. Må jeg da omlakkere hele greia elelr er det bare å slå den rett forsiktig uten og måtte lakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Og jeg lurer på om jeg mister livet i en ulykke? Også litt off topic da - og like vanskelig å svare på som de andre spørsmålene over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Spørsmålet mitt er ikke vanskelig å svare på i det hele tatt. Enten har man en link med tips til hvordan man hamrer ut bulker eller så har man ikke. Hvis man har en sånn link kan man velge å dele den ved å svare her. Er ikke noe hokus pokus med spørsmålet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Unnskyld min attitude. Men en bulk er ikke en bulk, for å si det slik. Det kommer an på hvor gammel bulken er. Metallet strekker seg og bulken bli verre å utrette ettersom minuttene går. Skarpheten på bulken er like interessant. Kan man komme til fra andre siden? Kanskje å trekke ut bulken med sugekopp er bedre? Er bunnen av bulken (der isbiten hovedsaklig har truffet) skarp, vil det uansett bli vanskelig å få bort det. Det er ikke noe hokus pokus med spørsmålet ditt, men jeg tror noen må spe på med litt hokus pokus for å besvare det. Tror jeg, uten at jeg er oppretter av yrke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ja jeg vet ikke nok om bulker selv jeg, men bulken min må jeg bruke hammer på. Derfor ville jeg ha en link med nyttige tips og hoved "regler" for hva som lønner seg og gjøre. Gjerne noen tips om de vanligste feilene man kan gjøre for eksempel. Litt info om bulken, den er på bakskjermen så det blir ikke noe problem å komme til på andre siden. Ellers er det bulk i bulk om du skjønner. Så bulken er såpass stygg at jeg må nok slå den ut og sparkle til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Ja jeg vet ikke nok om bulker selv jeg, men bulken min må jeg bruke hammer på. Derfor ville jeg ha en link med nyttige tips og hoved "regler" for hva som lønner seg og gjøre. Gjerne noen tips om de vanligste feilene man kan gjøre for eksempel. Litt info om bulken, den er på bakskjermen så det blir ikke noe problem å komme til på andre siden. Ellers er det bulk i bulk om du skjønner. Så bulken er såpass stygg at jeg må nok slå den ut og sparkle til slutt. Siden du spør så,den vanligste feilen er å slå og slå og på plata fordi man ikke blir fornøyd,problemet ettervært blir at plata blir "dø",hjelper ikke banke mer på den for å si det sån..Ville ha råda deg til å skaffe deg noe flatt å litt tungt å holde på motsatt side av den du banker på med hammer..Ikke prøv å få det 100% med hammern,bare få det greit å så sparkle over....lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Takker og bukker, skal ha det i minne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Takker og bukker, skal ha det i minne. bare koslig Håper du for det til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå