mms Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Hva syns dere om denne fronten/hekken? Ville du hatt fronten/hekken på din E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Nei, dette ville aldri kommet på min bil. Fronten var helt på bærtur iallefall. Tror ikke du får så mye "medhold" her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Fronten var ikkje fin, men hekken er helt rå..sånn hadde eg på min gamle bil, drittøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Trodde ikke det var mulig å gi en støtfanger bol jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 hadde aldri kommt på min bil hvertfall. alt for voldsomt og passer ikke sammen med linjene på bilen, men det er jo bra at ikke alle har lik smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Mister jo totalt formen på bilen om du setter på denne fangeren forran. For meg så er det m-front/m3.front som skal sitte på en e36, skal den vere pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvis du vil ødlegge bilen så ere bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har M-tech fanger på den nå, og det er en veldig pen front. Men vil prøve noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 visst jeg skulle byttet ut m-fronten på bilen min så hadde det nok blitt rieger infinity eller en kerscher front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 eg syns den var litt tøff eg also... er litt lei heile m stylingen:) alle har jo det hehe men eg har alpina front dt syns eg e fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Har M-tech fanger på den nå, og det er en veldig pen front. Men vil prøve noe nytt. Bare si ifra hvis/når du skal selge den. Så muligens jeg kjøper stylingen av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=192538#192538 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogfather Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 hekken var rå, men fronten litt for MYE.. kjøp deg kanskje e46 look m3, den er feit, og så får du på leppe + leppe til bakfangeren, og rieger m3 sideskjørt eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 MÅ IKKE HØRE PÅ DE GUTTA HER. TØFT MED BILER SOM SKILLER SEG UT syns stylingen var tøff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Snakker vi russiske voksesprøyter? Ufattlig stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå