Gå til innhold

Hvor får jeg billig forsikring?

bmwomar
 Share

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe en 2001 320 ci eller 320 d. Har sjekket pris på forsikring, men syns det er veldig dyrt. Er 25 år og har 40% bonus, må betale 15000 på en 320 ci som skal stå i garasjen. Noen som har tips om billig forsikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det er ganske tilfeldig hvem man får gode priser hos jeg. Møter du på den riktie forsikringsagenten gir han deg en god forsikring, så du må nok bare ringe rundt og prøve å gjøre et godt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket gjensidige, halv pris av sparebank 1

Kommer helt an på.

Jeg er helkunde hos sparebank, bank & forsikring. Har sjekket hos gjensidige og de kommer dårligere ut (Jeg får igjen ungdomstillegget hos Sparebanken også, inkludert BSU rente).

Personlig rådgiver på bank og forsikring er kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har sjekket rundt, så får jeg rundt 6-7000,- for delkasko i både sparebank1 og gjensidige.

Forskjellen er, at gjensidige har myyyye bedre mulighet for å legge til forsikring på ekstrautstyr. Hos sparebank1, så kan man vel bare ha 15 000,-i ekstrautstyr (og da må man i tillegg være totalkunde og ha fullkasko).

Hos gjensidige, så kan man t.o.m. ha bare ansvarsforsikring, og da ha 40 000,- (eller så mye man vil) i ekstrautstyrsforsikring. Det koster ikke mange hundrelappene. kanskje 5-600,- i året for å ha såpass mye i ekstrautstyrforsikring.

Med ekstrautstyr, så menes:

Alt utstyr som er montert fast på motorvognen, inklusive radio-/musikkanlegg, etter at motorvognen er levert fra fabrikk. Så vidt jeg har skjønt, så gjelder dette da også felger og styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er, at gjensidige har myyyye bedre mulighet for å legge til forsikring på ekstrautstyr. Hos sparebank1, så kan man vel bare ha 15 000,-i ekstrautstyr (og da må man i tillegg være totalkunde og ha fullkasko).

hmm, fikk da 23tusen igjen da jeg hadde inbrudd. I oslo selvsagt. Er totalkunde og har delkasko.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...