BW motorsport Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Vurderer å selge 520'n.... -88 mod. km ca. 220' stort sett i grei stand, men har fått en skade i bakskjermen. Jeg har ikke tid å begynne på den nå..... kan evt. følge med 'ny' bakskjerm. Bilen har svart skinn, el vinduer framme og bak, store kjøre.comp, takluke, gardin i bakruta... + + Er åpen for forslag på pris..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 9, 2006 Share Skrevet Mars 9, 2006 Hadde vært en grei skade å jobbet med i "ledige" stunder det... Men regner med du er litt for dyr (i forhold til de skadebilene jeg pleier å kjøpe) siden bilen har skinn osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2006 Du står helt fritt til å komme med et bud, er det for lavt, sier jeg jo bare 'nei takk' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Kan begynne med å by 15 laken jeg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hadde håpet på noen kroner til, men...... Kanskje noen som strekker seg litt til der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 er det på bakskjermen det eneste skaden/feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2006 Well..... bilen begynner jo å bli noen år, så helt feilfri er den jo ikke. Det er en liten sprekk i frontfangeren, rett under de venstre lyktene. Motoren kunne nok ha trengt en ventiljustering / service. Litt slark i en styrekule e.l. ( hører et "knepp" av og til, på ugjevn vei..) Men bilen er jevnt over veldig grei, trenger bare en kjærlig hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Vil bilen bli eu godkjent før salg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2006 Den skulle vært inne i februar, og jeg kan selvsagt levere den EU-godkj. Har rett og slett ikke hatt tid ennå bare.... Skal ikke være mye å henge seg opp i på den, tror jeg. Alt kommer litt an på interessen for bilen, og hva man vil betale for den... Du bød jo femten for den, og jeg vurderer faktisk det.... Har fått noen forslag om bytte også, men.... ikke alt som er like intr. Trenger noen store bremser til E30 om noen har, så kunne det vært intr som del-bet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 11, 2006 Share Skrevet Mars 11, 2006 Interessert i å selge skinninteriøret ditt i E34??? Du kan få mitt stoffinteriør å sette inn som erstatning + nokre tusenlappar imellom! Stoffinteriøret mitt er strøkent med unntak av sjåførstolen! Då kan du selga bilen for 15.000kr + at du får ein 3 - 5000kr av meg for interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Sorry..... ikke intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg er int, skal skjekke litt med økonomien så kanskje jeg kommer med bud, men hvor i landte befinner bilen seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2006 Bilen befinner seg på vestlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 Kan du ordne bilder av skaden? Kan du evt godkjenne den før salg? Har en kamerat som kan være interressert å gi 16 000.- for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 19, 2006 Share Skrevet Mars 19, 2006 Hvordan er bilen med tanke på rust da?? Har en passe godt brukt Cherokee limited 88 mod 4.0... Null utstyr. to dørs. 5 sitts Bilen fremstår som 99% rustfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg