kris32 Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Skulle demontere den orginale luftfilter boksen for å montere konfilter. Når eg hadde løsnet boksen så eg at det var 2 gummislager som gikk ut fra boksen. Hva skal gjøre med disse når man fjerner den orginale luftfilterboksen??
en325ic Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 bare bårr håll i i bakkant på konfiltret så stikker du den inn dær!
B.E.E. Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 bare bårr håll i i bakkant på konfiltret så stikker du den inn dær! Stemmer dette. på f.eks. alle K&N sine åpne filter til biler som har disse slangene, er det egne hull i bakkant av filteret.
ChrZZ Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Regner da med at dette er en rekkesekser-ting? Minnes da ikke det var to slanger slik på min rekkefirer når jeg byttet.
boost Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 er ein tempføler til motoren om eg ikkje er på bærtur.. eg stripsa mine eg.. ibak kant av filteret.. har no ikj problem med noko eg.. er vann som kjem på di slangene..
Rope Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Det er en temp føler ja, Du an stripse den i under kant av filteret eller borre et lite hull og plassere den inni Kon filteret ditt. Eller det beste sette på orginal filteret igjen! Har du varme skjold rundt filteret, holder det at føleren ligger innenfor skjoldet (på filteret's side)..
kris32 Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 Hadde tenkt å kjøpe dette filteret : http://www.simota.com/pro_in_fiber.php#02 Ser det bra ut?
jcvold Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 strimp dem fast.Har du K&N filter så er det allerede et hull det.i det skal utetemp-føleren.de andre fester du i nærheten. Vær flink å rense sportluftfilterne deres gutter!!
Rope Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 på det filteret som var vist til høyre er vel det som du skal ha, der er den plassert inn i filteret. ser ok ut dette egentlig, men veldig spesielt da. http://www.simota.com/images/in_fiber/in_fiber06_b.jpg
325 E36 Cab Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Er ikke di 2 slangene noe til bensinutluftingen ????? så at bensin dampen skal forbrennes?... Dette hørte jeg oss den lokale BMW forhandleren..
J Naustdal Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Nei visst du skrur av slangane frå følaren kjem da berre kjølevatn. berre ta strips og fest da i motor rommet ein plass.'
325 E36 Cab Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 okei... stakk bare mitt inn i bak kant av luftfiltret... blei bra d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå