maxbjarne Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Bilen, en E30 325 89 modell, streike når den får litt turtall. Virker som om alt bare kutter rett å slett når den får litt turtall. Den humper og putrer noe fryktelig. Den vandrer også fryktelig på tomgang, og stopper av og til. Den kan være vanskelig å starte når den er kald. Noen som har vært borti dette før, for jeg trenger hjelp. Jeg har prøvd med kondensfjerner, byttet plugger, fordeler lokk og rotor, men uten nå særlig stor virkning. Jeg fatter ikke hva det kan være. Noen som vet? Haster...
bmwomar Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 Hadde samme problem på min, det var bensinfiltret somvar tett. oppførte seg akkurat somdu beskriver
maxbjarne Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Skrevet Mars 9, 2006 Den kan gå fint iblant, men i dag har den vært helt på trynet. Hvor sitter bensinfilteret?
Pedi Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 kansje fordeleren? Denne bilen har ikke fordeler, så...
maxbjarne Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Skrevet Mars 9, 2006 Hvor er bensinfilteret som bmwomar skriver om plassert hen?
lomiss Skrevet Mars 9, 2006 Skrevet Mars 9, 2006 kansje fordeleren? Denne bilen har ikke fordeler, så... ah ok. da så
maxbjarne Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Skrevet Mars 10, 2006 Nå har jeg kjøpt nytt bensinfilter. Skal bytte det i helga, så får vi se om det var det som var galt:)
2RE_Racing Skrevet Mars 10, 2006 Skrevet Mars 10, 2006 Kan også være en vakuumslange som har løsnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå